Gravatar

#11 filmz-sparrowed 19 år siden

Sidder og er lidt træt, oven på weekendens film-marathon.

Havde besøg af en ven, så vi så følgende:

Dr. Strangelove (første gang jeg så den, fed film)

Elephant

Wild At Heart (også første gang, jeg fik den set)

Irréversible

Bubba Ho-tep

Dirty

Ice Harvest

The Proposition: Guy Pearce

Garden State

9 film blev det til, på lidt over 2dage.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#12 lagoni 19 år siden

Jeg forsøger at skrive historieopgave (sammenligning af filmen Michael Collins med virkelighedens begivenheder), vi må aflevere kladde i morgen. Indtil videre har jeg skrevet 7 linjer, så der er et stykke vej til de 5-8 sider... Jeg vil ha' ferie.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13 McPeter 19 år siden

Sidder paa et kontor i Bruxelles og arbejder. Men det er lidt svaert eftersom de ikke har et qwerty, men derimod et azerty keyboard-layout. Tasterne sidder saadan her i venstre side:
azerty
qsdfgh
wxcvbn

og saa er der komma istedet for m-knappen, der saa til gengaeld er placeret under p... MEGET maerkeligt!!!
Har dog faaet konverteret keyboarded til engelsk layout og saa er det rart at kunne blindskrift - saa laenge man ikke kigger ned paa tastaturet gaar det faktisk nogenlunde... :-)

Skal vaere her et par uger og arbejde. Men det er nu ikke saa slemt - solen har vaeret meget fremme i weekenden (foerste dag med T-shirt) og saa er der jo ogsaa lige det med at de har masser af belgisk oel hernede! Og det smager altsaa skoent!
Ikke det vaerste sted at strande... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#14 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Har endelig fået min pc'er hjemme til at kører stabilt igen efter et nedbrud :-/

Har lige fået tilbudt en samling film fra en ven, som skal flytte og prøver at finde ud af hvilke af dem man skal købe.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#15 dolphinfriendly 19 år siden

Har lige fået pølserne i en Nokia N70...min fire år gamle 7210 blev desværre ved med at fucke up i sagerne. Desværre kører PC Suite'en over lorte Windows...argh!

Og så kom jeg lige til at lure i "mail fra Benway" tråden...hehe synes godt nok dét er utroligt.

Gravatar

#16 filmfan 19 år siden

Forbereder mig på at se næste afsnit af "Klovn" :-) Jeg ville ønske hvert afsnit var af en hel times varighed.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#17 filmz-sparrowed 19 år siden

Sidder og er pisse forkølet, så det dunker i hovedet:-(

Vil nødigt ha, at det skulle resultere i mere fravær, end det jeg har i forvejen.

Havde det fint i går aftes, men det skulle absolut vende, til omkring midnatstid.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#18 lagoni 19 år siden

Jeg er ved at ordne det sidste på min introduction til historieopgaven. Er næsten oppe på to sider, håber det går som kladde :) Har ellers haft en utrolig inaktiv dag, fatter ikke jeg på en hel dag ikke får arbejdet mere end en times tid.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#19 DarkLight 19 år siden

#17, forkølet? Det er jo ligesom dagens afsnit af Klovn :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#20 filmz-herskegut 19 år siden

#4 hva fanden Ryans! det sted kender jeg ligefrem :P var mit stamværtshus de 4 dage jeg var i Odense, herlig stemning dernede.

Ellers har det været en sur røv dag, og i morgen bliver endnu mere sur..
Eneste plus er at der går penge ind på kontoen i morgen =)
Så skal der bestilles!!!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.

Skriv ny kommentar: