Jeg forsøger at skrive historieopgave (sammenligning af filmen Michael Collins med virkelighedens begivenheder), vi må aflevere kladde i morgen. Indtil videre har jeg skrevet 7 linjer, så der er et stykke vej til de 5-8 sider... Jeg vil ha' ferie.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder paa et kontor i Bruxelles og arbejder. Men det er lidt svaert eftersom de ikke har et qwerty, men derimod et azerty keyboard-layout. Tasterne sidder saadan her i venstre side: azerty qsdfgh wxcvbn
og saa er der komma istedet for m-knappen, der saa til gengaeld er placeret under p... MEGET maerkeligt!!! Har dog faaet konverteret keyboarded til engelsk layout og saa er det rart at kunne blindskrift - saa laenge man ikke kigger ned paa tastaturet gaar det faktisk nogenlunde... :-)
Skal vaere her et par uger og arbejde. Men det er nu ikke saa slemt - solen har vaeret meget fremme i weekenden (foerste dag med T-shirt) og saa er der jo ogsaa lige det med at de har masser af belgisk oel hernede! Og det smager altsaa skoent! Ikke det vaerste sted at strande... :-)
Har lige fået pølserne i en Nokia N70...min fire år gamle 7210 blev desværre ved med at fucke up i sagerne. Desværre kører PC Suite'en over lorte Windows...argh!
Og så kom jeg lige til at lure i "mail fra Benway" tråden...hehe synes godt nok dét er utroligt.
Jeg er ved at ordne det sidste på min introduction til historieopgaven. Er næsten oppe på to sider, håber det går som kladde :) Har ellers haft en utrolig inaktiv dag, fatter ikke jeg på en hel dag ikke får arbejdet mere end en times tid.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#4 hva fanden Ryans! det sted kender jeg ligefrem :P var mit stamværtshus de 4 dage jeg var i Odense, herlig stemning dernede.
Ellers har det været en sur røv dag, og i morgen bliver endnu mere sur.. Eneste plus er at der går penge ind på kontoen i morgen =) Så skal der bestilles!!!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#11 filmz-sparrowed 19 år siden
Havde besøg af en ven, så vi så følgende:
Dr. Strangelove (første gang jeg så den, fed film)
Elephant
Wild At Heart (også første gang, jeg fik den set)
Irréversible
Bubba Ho-tep
Dirty
Ice Harvest
The Proposition: Guy Pearce
Garden State
9 film blev det til, på lidt over 2dage.
#12 lagoni 19 år siden
#13 McPeter 19 år siden
azerty
qsdfgh
wxcvbn
og saa er der komma istedet for m-knappen, der saa til gengaeld er placeret under p... MEGET maerkeligt!!!
Har dog faaet konverteret keyboarded til engelsk layout og saa er det rart at kunne blindskrift - saa laenge man ikke kigger ned paa tastaturet gaar det faktisk nogenlunde... :-)
Skal vaere her et par uger og arbejde. Men det er nu ikke saa slemt - solen har vaeret meget fremme i weekenden (foerste dag med T-shirt) og saa er der jo ogsaa lige det med at de har masser af belgisk oel hernede! Og det smager altsaa skoent!
Ikke det vaerste sted at strande... :-)
#14 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Har lige fået tilbudt en samling film fra en ven, som skal flytte og prøver at finde ud af hvilke af dem man skal købe.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 dolphinfriendly 19 år siden
Og så kom jeg lige til at lure i "mail fra Benway" tråden...hehe synes godt nok dét er utroligt.
#16 filmfan 19 år siden
#17 filmz-sparrowed 19 år siden
Vil nødigt ha, at det skulle resultere i mere fravær, end det jeg har i forvejen.
Havde det fint i går aftes, men det skulle absolut vende, til omkring midnatstid.
#18 lagoni 19 år siden
#19 DarkLight 19 år siden
#20 filmz-herskegut 19 år siden
Ellers har det været en sur røv dag, og i morgen bliver endnu mere sur..
Eneste plus er at der går penge ind på kontoen i morgen =)
Så skal der bestilles!!!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.