Jeg sidder og morer mig lidt over, at enhver nyhed der involverer PS3 eller Xbox 360, udvikler sig til en flamewar på newz.dk - den er sikker hver gang. :)
Ja, åbenbart. :) Det sjoveste ved de diskussion er, at HD-afspilning altid kommer op og alle hæfter sig ved at HD-film koster åh-så-meget i Danmark - lidt utroligt at nørder ikke er i stand til at finde billigere priser online, men bliver nødt til at gå i den lokale Fona i stedet. :)
#162 Jeg er rimelig tilgivene overfor hvad folk vælger af Konsol, om det har noget og gøre med jeg har en Xbox360, PS3, Gamecube, PS2, DS Lite, NDS, PSP og Wii skal jeg ikke ku gøre mig klog på.
Men God have mercy on those who have a N-gagde or a Gizmo 8-)
Høre Jason Ricci for fulde udblæsning, mens jeg rydder lidt op.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg forholder mig også forholdsvis åben selv, bortset fra når det kommer til Xbox, både den nye og den gamle. Den gamle har aldrig imponeret mig og jeg var ikke vild med controllerne. Den nye tør jeg ikke at satse på, i lyset af alle de problemer der har været omkring maskiner der står af - at begge maskiner, i mine øjne, samtidig er overdrevet grimme, hjælper bestemt ikke på situationen. :)
Jeg satser dog stærkt på at få fingrene i en Wii om nogle måneder og glæder mig til at afprøve dens controllere og have muligheden for at downloade gamle spil fra Nintendo. :)
#166 Har en XBox 360 som leverer glimrende spiloplevelse, flot grafik, men larmer som en Boeing 747. No match for PS3'eren. HDMI, Wifi, DVD opskalering til 1080p, Blu-ray, USB, Bluetooth, mediacenter og superkvalivare komponenter. Og så mener nogle den er for dyr ... tihi!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Åhhh, jeg er så stoppet i hovedet, og har en prop i venstre øre, der ikke vil forsvinde.. Og jeg kunne kun sove lidt over 4 timer i nat. Kan bare ikke sove for tiden. Er mega træt, men kan ikke rigtigt falde i søvn på sofaen. Læg dertil: en smule rødvinstømmermænd fra mine natlige eskapader. Uretfærdigt, når jeg ikke var fuld!
Nu prøver jeg med medicin..(Læs Tuborg Gold ½ liter i dåse, uden recept)
Og hvornår kommer det WoW-spil??? Jeg bestilte det jo i nat..
Brok, brok, brok..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er blevet stinkende forkølet (først ondt i halsen, så influenza, og nu forkølelse med ondt i halsen...). Så weekenden kommer til at gå med lidt LotR Online og en masse c-vitaminer, hexokain og Vicks Blue.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#161 filmz-Kadann 18 år siden
#162 filmz-Bruce 18 år siden
#163 filmz-Kadann 18 år siden
Ja, åbenbart. :) Det sjoveste ved de diskussion er, at HD-afspilning altid kommer op og alle hæfter sig ved at HD-film koster åh-så-meget i Danmark - lidt utroligt at nørder ikke er i stand til at finde billigere priser online, men bliver nødt til at gå i den lokale Fona i stedet. :)
#164 filmz-Bruce 18 år siden
#165 elwood 18 år siden
Men God have mercy on those who have a N-gagde or a Gizmo 8-)
Høre Jason Ricci for fulde udblæsning, mens jeg rydder lidt op.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#166 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg forholder mig også forholdsvis åben selv, bortset fra når det kommer til Xbox, både den nye og den gamle. Den gamle har aldrig imponeret mig og jeg var ikke vild med controllerne. Den nye tør jeg ikke at satse på, i lyset af alle de problemer der har været omkring maskiner der står af - at begge maskiner, i mine øjne, samtidig er overdrevet grimme, hjælper bestemt ikke på situationen. :)
Jeg satser dog stærkt på at få fingrene i en Wii om nogle måneder og glæder mig til at afprøve dens controllere og have muligheden for at downloade gamle spil fra Nintendo. :)
#167 filmz-Bruce 18 år siden
#168 filmz-Kadann 18 år siden
Heh, du må lige give mig en demo af støjniveauet ved lejlighed. :)
#169 davenport 18 år siden
Og jeg kunne kun sove lidt over 4 timer i nat. Kan bare ikke sove for tiden. Er mega træt, men kan ikke rigtigt falde i søvn på sofaen.
Læg dertil: en smule rødvinstømmermænd fra mine natlige eskapader. Uretfærdigt, når jeg ikke var fuld!
Nu prøver jeg med medicin..(Læs Tuborg Gold ½ liter i dåse, uden recept)
Og hvornår kommer det WoW-spil??? Jeg bestilte det jo i nat..
Brok, brok, brok..
#170 dyg 18 år siden