Lige nu har jeg tændt for Vild Med Dans, for at kunne slukke for Vild Med Dans ... sådan!
Mage til nedrigt underholdningsengagement, med et sammenrend af stjerneidioter og et til lejligheden genoplivet selvdødt dommerpanel, skal man lede længe efter. Aldrig har half price on pussy været mere påkrævet!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har lige udskiftet PSU'en i min computer. Det var på tide med lidt mere power, så jeg er klar, når der skal udskiftes grafikkort i den nærmeste fremtid.
Hah. Det mest sørgeligt ved det program, er at hvis man kigger på rollelisten på den amerikanske udgave, så er det stort set kun has beens, der er med i showet - i Danmark har vi så lidt berømtheder, eller "kendisser", som folk åbenbart vil have at de skal hedde i dag, at man ikke kan fylde showet, med mindre man hiver større stjerner ind og de stjerner er åbenbart så liderlige efter lidt tid på TV, at de gør hvad som helst for opmærksomheden.
#152 - Til gengæld kan man købe kokain af dommerpanelet.. :)
Jeg sad lige og så lidt med på Tv2Film. "Primary Colors".. Meeen, fik nu mere lyst til at gense "Pulp Fiction" så den ryger på nu. Så har lavet en lækker gang banana split til 3-4 personer til trods for at jeg er alene hjemme denne weekend. :P
Og så syntes min konto lige at den skulle holdes lidt igang, så jeg bestilte lige "The good, the bad and the ugly" SE. Har aldrig set den så nu må vi se. En 4. plads på IMDB's Top 100 er jo ikke heeelt dårligt! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har OMSIDER fået min bærbare tilbage fra reparation...hvor var det tiltrængt!
Nå men ellers: arbejde imorgen formiddag...og så skal jeg til indflytterfest om aftenen = øller, og andet godt:D Jeg glæder mig allerede til jeg har fri imorgen!
Det bliver en god, god weekend!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Har lige forudbestilt Springsteens nyeste Magic. Har været heldig at have haft lånt et eksemplar i et par dage, som jeg kunne sammenligne med det pirat MP3 materiale, som desværre har floreret på nettet den sidste måned. Og kan med glæde konstatere, at lyden er langt bedre :)
Har begået en lang anmeldelse, som jeg lige skal have pudset af.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Lige nu sidder jeg og leder efter rejser, for vi fik solgt bilen igår til 10k, og dem skal vi rejse op. Men i dagens DK kommer man faktisk ikke så langt for den slags småpenge. Det er en dyr fornøjelse, men jeg prøver at lede efter all inclusive hoteller, så man kun skal bruge et minimum af lommepenge. Mauritius ser lækkert ud, men det koster så også 5x vores budget ;) Det ender nok med at jeg ringer dem op. Det er lidt uoverskueligt på nettet, fordi man skal tage stilling til alt muligt.
Ellers skal dagen gå med at vente på boksekampen i aften. Den skal nok blive god. (Kl. 22 - TV2 Sport)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#151 filmz-Kadann 18 år siden
#152 filmz-Bruce 18 år siden
Mage til nedrigt underholdningsengagement, med et sammenrend af stjerneidioter og et til lejligheden genoplivet selvdødt dommerpanel, skal man lede længe efter. Aldrig har half price on pussy været mere påkrævet!
#153 filmz-Kadann 18 år siden
#152 -
Hah. Det mest sørgeligt ved det program, er at hvis man kigger på rollelisten på den amerikanske udgave, så er det stort set kun has beens, der er med i showet - i Danmark har vi så lidt berømtheder, eller "kendisser", som folk åbenbart vil have at de skal hedde i dag, at man ikke kan fylde showet, med mindre man hiver større stjerner ind og de stjerner er åbenbart så liderlige efter lidt tid på TV, at de gør hvad som helst for opmærksomheden.
#154 Bony 18 år siden
Jeg sad lige og så lidt med på Tv2Film. "Primary Colors".. Meeen, fik nu mere lyst til at gense "Pulp Fiction" så den ryger på nu. Så har lavet en lækker gang banana split til 3-4 personer til trods for at jeg er alene hjemme denne weekend. :P
Og så syntes min konto lige at den skulle holdes lidt igang, så jeg bestilte lige "The good, the bad and the ugly" SE. Har aldrig set den så nu må vi se. En 4. plads på IMDB's Top 100 er jo ikke heeelt dårligt! :)
#155 mini_jette 18 år siden
Nå men ellers: arbejde imorgen formiddag...og så skal jeg til indflytterfest om aftenen = øller, og andet godt:D Jeg glæder mig allerede til jeg har fri imorgen!
Det bliver en god, god weekend!
#156 filmz-Bruce 18 år siden
Har begået en lang anmeldelse, som jeg lige skal have pudset af.
#157 davenport 18 år siden
Lige nu sidder jeg og leder efter rejser, for vi fik solgt bilen igår til 10k, og dem skal vi rejse op.
Men i dagens DK kommer man faktisk ikke så langt for den slags småpenge. Det er en dyr fornøjelse, men jeg prøver at lede efter all inclusive hoteller, så man kun skal bruge et minimum af lommepenge.
Mauritius ser lækkert ud, men det koster så også 5x vores budget ;)
Det ender nok med at jeg ringer dem op. Det er lidt uoverskueligt på nettet, fordi man skal tage stilling til alt muligt.
Ellers skal dagen gå med at vente på boksekampen i aften. Den skal nok blive god. (Kl. 22 - TV2 Sport)
#158 filmz-Bruce 18 år siden
#159 filmz-Bruce 18 år siden
#160 filmz-Bruce 18 år siden