Efter at have set Immortal Beloved, fik jeg lyst til at høre noget Beethoven. Er totalt ignorant omkring hvem og hvad, som har skrevet hvad, undtagen de helt store symfonier og enkelte pianokoncerter og jeg har egentlig aldrig betragtet Beethoven i nærheden af Mozart. Det tvivler jeg på, at nogen kommer. Men jeg kan høre jeg pinligt har undervurderet ham (og sikkert ogs¨å alle de andre store komponister).
Når man sidder og lytter ... hold da op. Gad vide om verden nogensinde ser den slags genier igen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#188 Musikalske genier som dem...sikkert ikke!! Men så er det godt verden har mig:D
Pjat til side...jeg kender kun alt for godt den der med at undervurdere klassiske kunstnere! For en 5 års tid siden var jeg fast overbevist om at Mozart var the-one-and-only...Indtil min far fik nok af det fis og gav mig en 10 cds samling af klassisk musik..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Genierne er der sikkert, men de bliver kvalt af talentløse aber med top-10 hits, eller erstattet af en letfordøjelig udgave af noget der tidligere var storhed.
Bare se i operaens verden, Pavarotti er død og i hans sted har vi fået Paul Potts. :)
#181 lagoni 18 år siden
#182 cyberzed 18 år siden
#183 lagoni 18 år siden
#184 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#185 filmz-Bruce 18 år siden
#186 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#187 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#188 filmz-Bruce 18 år siden
Når man sidder og lytter ... hold da op. Gad vide om verden nogensinde ser den slags genier igen.
#189 mini_jette 18 år siden
Musikalske genier som dem...sikkert ikke!! Men så er det godt verden har mig:D
Pjat til side...jeg kender kun alt for godt den der med at undervurdere klassiske kunstnere! For en 5 års tid siden var jeg fast overbevist om at Mozart var the-one-and-only...Indtil min far fik nok af det fis og gav mig en 10 cds samling af klassisk musik..!
#190 filmz-Kadann 18 år siden
Genierne er der sikkert, men de bliver kvalt af talentløse aber med top-10 hits, eller erstattet af en letfordøjelig udgave af noget der tidligere var storhed.
Bare se i operaens verden, Pavarotti er død og i hans sted har vi fået Paul Potts. :)