Nu tror jeg næppe at PP nogensinde når Pavarotti, men det er da altid forfriskende med nye navne på opera scene, på samme måde som da Andrea Bocelli pludselig dukkede op med Sarah Brightmann og så senere har kastet sig over andre ting end lige musicalklingende materiale.
Alt alt for længe har for mange stået i skygger af Domingo og Pavarotti, hvilket der nu bliver mulighed for, så de bliver spændende at følge med på opera scenen de kommende år.
Forbereder mig til eksamen i næste uge og overvejer hvilket land jeg skal studere i til næste efterår. Er lige nu noget ned på en håndfuld steder som jeg overvejer, men det er stadig ikke nogen nem beslutning.
Sidder samtidig også og leder efter en billig bærbar computer. Det er dog ikke så nemt når det er et absolut krav at den skal have bluetooth.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Det eneste man lige skal overveje, er om det ikke er værd at ofre penge på at få mere RAM i, da der ligger Vista på. 1GB kan gå hen og blive for lidt, afhængigt af hvad man skal bruge den til.
Har frivilligt forladt stuen, hvor min kæreste og hendes veninder har valgt at tilbringe aftenen i selskab med "Vild med dans" - så sidder og glor lidt "Firefly" på computeren og tjekker Filmz løbende - what a friday!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#191 filmz-Bruce 18 år siden
#192 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Alt alt for længe har for mange stået i skygger af Domingo og Pavarotti, hvilket der nu bliver mulighed for, så de bliver spændende at følge med på opera scenen de kommende år.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#193 DarkLight 18 år siden
Så hold øje her
#194 filmz-jonasgr 18 år siden
Er lige nu noget ned på en håndfuld steder som jeg overvejer, men det er stadig ikke nogen nem beslutning.
Sidder samtidig også og leder efter en billig bærbar computer. Det er dog ikke så nemt når det er et absolut krav at den skal have bluetooth.
'Cause I'm evil"
#195 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg fandt en forleden, jeg selv overvejer at smide penge efter:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=382...
Lille, let og med BT. :)
#196 elwood 18 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#197 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#198 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#199 filmz-Kadann 18 år siden
Det eneste man lige skal overveje, er om det ikke er værd at ofre penge på at få mere RAM i, da der ligger Vista på. 1GB kan gå hen og blive for lidt, afhængigt af hvad man skal bruge den til.
#200 Yoda 18 år siden