Overvejer hvor hurtigt jeg kan flytte til Australien, sådan at min datter ikke skal vokse op i sådan et svagt samfund, der tager så fucking meget hensyn til muslimer...
Sidder og sorterer bilag for der efter at bogføre dem. Ikke noget sindsoprivende men det skal ligesom laves inden det skal afleveres i morgen. En god ting er dog at der lige er kommet de sidste eksamensresultater. Bestået til Scherlund og knap 60% andre. Resten må op til reeksamen til sommer.
Tror jeg vil overveje hvad jeg skal have at spise i aften. Det må næsten ende med enten ”hvad der nu lige var” eller pizza.
P3 vælter ud af højtalerne imens alt dette står på.
#91 Jeg er frisk på at betale halvdelen af din billet, så et svagt samfund som vores ikke skal kues af en racist, uden respekt for andre end sig selv og dem med samme farve! God tur...
Dér tager du så helt fejl lille ven. Jeg er skam ligeglad med hudfarve. Hvis du er hvid og muslim, hader jeg dig også:-)
Men jo jeg er da frisk på at respektere muslimer som de uciviliserede mennesker de er. Lad os endelig indføre, at muslimsk lov gælder for danske muslimer... Lad os se hvordan de så ligepludselig råber op om menneskerettigheder osv.
#93 Muslimer findes i flere farver ;) fx Imam Abdul Wahid Petersen.
Og hvad jeg laver lige nu: Ryster på hovedet over hvor uløselig denne konflikt er, når den ene part er så urokkelig. Hvad har de gang i?
"Vi vil ha' en undskyldning fra avisen...." Den stod på forsiden af avisen i starten af denne uge....
"Vi vil ha' en undskyldning fra danskerne...." Gu' vil jeg (og de fleste andre) ikke undskylde for noget jeg (vi) ikke har gjort og slet ikke har haft indflydelse på.
Personligt så gerne en undskyldning fra hele den muslimske verden over den hadske stemning, de har (og bliver ved med) pustet op.
Nu er samlingen næsten komplet, de bedste er hvertfald samlet nu.
Rip, rap rup på eventyr Nøddepatruljen Luftens helte Bubbi bjørene Og ja nu endelig Darkwing duck
Mangler faktisk kun den far peter plys erien, så sku jeg være der, når vi snakker om de gode gamle temaer.
Og skal vi så lige ha den hel korrekte tekst til Darkwing Duck 8-)
En mystisk and med maske på forsvarer lov og ret han dukker frem af skyggen Darkwing rammer plet For skurkene de står på spring men får et gok af ham der Darkwing Duck når det er ved at ske kommer D. W. Darkwing Duck lad os så vove fjerene Darkwing Duck Darkwing Darkwing Duck
han dukker op af røg og damp og skræmmer hver en mand hvem mon der er hjernen bag den forklædte and det` der bare ingen der ved skurkene de får et gok af ham der Darkwing Duck Pas på når det er ved at ske kommer D. W. Darkwing Duck lad os så vove fjerene Darkwing Duck alle i skurke pas nu på Darkwing Duck
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#96 Og hvad er al det for noget p.. om, at præster samler ind til en moské?
"Don't Bite the Hand that Feeds You" eller omskrevet "Don't feed the Hand that bites You"!
Men jo, for min skyld må REGERINGEN godt donere 50 mill, til en moské! MEN! Så bliver bønnen udført af imam'er, som IKKE er udlært i en pakistansk fundamentalistisk skole. Så bliver det på DANSK. Og så bliver det af imam'er, som accepterer integrering i Danmark.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det i ser på er jo ekstremisme, det er jo lige som i Danmark at de bedste historier for medierne er omkring ekstremisterne... Det er jo ikke generelt alle muslimerne der ønsker at Europærer og andre rare mennesker skal dø! Der findes jo også rabiate højreekstremister der mener at muslimer burde nakkeskydes ved daggry! Generelisering er en farlig ting...
(#94 jeg er ikke din ven, og vil med meget stor sandsynlighed heller aldrig blive det. Vælg venligst en anden tiltaleform næste gang...)
#91 PredatorX 19 år siden
#92 Scherlund 19 år siden
Tror jeg vil overveje hvad jeg skal have at spise i aften. Det må næsten ende med enten ”hvad der nu lige var” eller pizza.
P3 vælter ud af højtalerne imens alt dette står på.
#93 filmz-che 19 år siden
Jeg er frisk på at betale halvdelen af din billet, så et svagt samfund som vores ikke skal kues af en racist, uden respekt for andre end sig selv og dem med samme farve! God tur...
#94 PredatorX 19 år siden
Dér tager du så helt fejl lille ven. Jeg er skam ligeglad med hudfarve. Hvis du er hvid og muslim, hader jeg dig også:-)
Men jo jeg er da frisk på at respektere muslimer som de uciviliserede mennesker de er. Lad os endelig indføre, at muslimsk lov gælder for danske muslimer... Lad os se hvordan de så ligepludselig råber op om menneskerettigheder osv.
#95 filmz-Bruce 19 år siden
"Muslimske forbund kræver en FN-resolution til beskyttelse af religionerne."
Kanon! Så kan vi begynde med at beskytte jøde- og kristendommen i Mellemøsten og Indonesien.
#96 stefsims 19 år siden
Og hvad jeg laver lige nu: Ryster på hovedet over hvor uløselig denne konflikt er, når den ene part er så urokkelig.
Hvad har de gang i?
"Vi vil ha' en undskyldning fra avisen...."
Den stod på forsiden af avisen i starten af denne uge....
"Vi vil ha' en undskyldning fra danskerne...."
Gu' vil jeg (og de fleste andre) ikke undskylde for noget jeg (vi) ikke har gjort og slet ikke har haft indflydelse på.
Personligt så gerne en undskyldning fra hele den muslimske verden over den hadske stemning, de har (og bliver ved med) pustet op.
#97 elwood 19 år siden
Nu er samlingen næsten komplet, de bedste er hvertfald samlet nu.
Rip, rap rup på eventyr
Nøddepatruljen
Luftens helte
Bubbi bjørene
Og ja nu endelig Darkwing duck
Mangler faktisk kun den far peter plys erien, så sku jeg være der, når vi snakker om de gode gamle temaer.
Og skal vi så lige ha den hel korrekte tekst til Darkwing Duck 8-)
En mystisk and med maske på
forsvarer lov og ret
han dukker frem af skyggen
Darkwing rammer plet
For skurkene de står på spring
men får et gok
af ham der
Darkwing Duck
når det er ved at ske
kommer D. W.
Darkwing Duck
lad os så vove fjerene
Darkwing Duck
Darkwing Darkwing Duck
han dukker op af røg og damp
og skræmmer hver en mand
hvem mon der er hjernen bag
den forklædte and
det` der bare ingen der ved
skurkene de får et gok
af ham der
Darkwing Duck
Pas på
når det er ved at ske
kommer D. W.
Darkwing Duck
lad os så vove fjerene
Darkwing Duck
alle i skurke pas nu på
Darkwing Duck
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#98 filmz-Bruce 19 år siden
"Don't Bite the Hand that Feeds You" eller omskrevet "Don't feed the Hand that bites You"!
Men jo, for min skyld må REGERINGEN godt donere 50 mill, til en moské! MEN! Så bliver bønnen udført af imam'er, som IKKE er udlært i en pakistansk fundamentalistisk skole. Så bliver det på DANSK. Og så bliver det af imam'er, som accepterer integrering i Danmark.
#99 filmz-che 19 år siden
(#94 jeg er ikke din ven, og vil med meget stor sandsynlighed heller aldrig blive det. Vælg venligst en anden tiltaleform næste gang...)
#100 PredatorX 19 år siden
Nu var det dig, som tiltalte mig først. Jeg taler til dig præcis som jeg lyster...