Gravatar

#141 elwood 19 år siden

Overfalder ikeas nye påfund Anna, med diverse obskøre spørgsmål og perverterede udtryk, hun er sku ikke hel villig, til ordet satan svarede hun hun f.eks.

Lad os hellere holde en rar tone og tale om IKEA

En kvinde som kun vil snakke om Ikea det satme skræmmene. 8-)

prøv selv på Anna

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#142 dyg 19 år siden

"Det var da et farligt sprog." :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#143 elwood 19 år siden

ja det er mærkeligt, jeg ha ikke hel fattet ide'en emd at ha en animeret søgefunktion i stedet for en ganske normal søgefunktion.

Synes mere den forvirre og irttere ligesom med office hjælperne.
Gravatar

#144 DarkLight 19 år siden

Bare fordi P3 hyper funktionen, skal vi vel ikke også? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#145 elwood 19 år siden

hehe jeg hørte bare lige og så måtte jeg lige tjekke det ud, nå men nu det hvertfald Stegelmann tid 8-)
Gravatar

#146 elwood 19 år siden

kom hjem fra musik huset for et stk. tid siden efter og ha været til Blues brothers Forstilling, de havde satme et flot sceneshow, men deres band var ikke hel godt nok, ikke dårligt men der manglede lidt flere i bandet for at få den fede lyd.

Men ham der så var Elwood han spillede tilgengæld på mundharpe, og det er altid et plus i min bog.

Det er lige den ingridiens som Booze Brothers mangler 8-)

Men alt i alt en rigtig aften i byen med min ven.
Gravatar

#147 cyberzed 19 år siden

Sidder på kontoret og er ved at komme igang...lang arbejdsdag pga jeg mødte senere igår efter SuperBowl.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#148 filmz-yoshimura 19 år siden

Sidder hjemme og arbejder og lytter til noget fed tråd, der lige er dumpet ind ad døren fra guitar9.

Lige nu står den på Edwin Dare - Can't Break Me (med den uforlignelige Jeff Kollman på guitar)

Bagefter skal der grooves til den ondeste Hendrix-inspirerede blues rock med Lance Lopez' nyeste skive Simplify Your Vision.

Det skal nok blive en god dag.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#149 DarkLight 19 år siden

- Ledte efter Seinfeld S5+6 på cd-wow, men kunne ikke finde den.
- Ledte efter den på play.com. Synes den var liige dyr nok
- Ledte efter en passende tråd at spørge efter bedste pris på bokssættet, men kunne ikke finde en Seinfeld tråd.
- Ledte efter tråden hvor man kunne spørge efter bedste pris på DVD'er, men kunne heller ikke finde den.
- Opgav det hele og postede min frustration her.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#150 DarkLight 19 år siden

Hmm og det var så en opfordring til, om nogle måske kendte til en bedre pris? eh? eh? nudge! nudge!

Skriv ny kommentar: