Gravatar

#131 elwood 19 år siden

Har lige spilet lidt Devil may Cry 3 til ps2, for satan det går vildt for sig.

Nu vil jeg til og kigge lidt på min hjemmeside igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#132 filmz-thomas _h 19 år siden

Har haft en af de værste dage i mit liv... min kæreste slog op med mig iaftes fordi hun ikke kunne holde ud af have et langdistanceforhold, sagde hun. Jeg bor i Århus og hun bor i København - men jeg skal i praktik i KBH i 1½ år til sommer. Hun siger at hun hellere vil stoppe det nu end at vente til hun bliver endnu gladere for mig. Jeg mødte hende til nytår og har været i kbh et par uger sammen med hende, inden jeg startede på studie igen. Så det er altså et ret nyt forhold, men FUCK hvor er jeg forelsket i hende... og hun i mig.

Hun vil gerne blive ved med at snakke, og det er sgu svært at sige nej til. Og ideen om at vi kunne finde sammen igen til sommer er da heller ikke fjern for nogen af os. Selvom 5 måneder er meget meget lang tid. Så jeg ved det ikke. På den ene side har jeg lyst til at blive ved med at snakke med hende - fordi jeg simpelthen ikke vil miste hende. Men på den anden side... ja der er jo så mange ting, der taler imod det. Jeg burde vel nok bare prøve at komme videre.

Hvad siger massen?
Gravatar

#133 El vez 19 år siden

Giv det en chance til, til sommer :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#134 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Er lige blevet færdig med dækning af årets Robertfest, men skriver det nok om inden jeg lægger mit indlæg på nettet.

Det blev en bl.a. sejr til Adams Æbler som fik både akademiet og publikums pris for årets film, men der var heldigvis også priser til til den fremragende Anklaget og ikke mindst Drabet/i] og [i>Nordkraft.

At Der Untergang løb med prisen for bedste ikke Amerikanske film var iorden, men jeg mener ikke at Sideways var årets bedste Amerikanske film der mener klart at både Crash og Broken Flowers var bedre bud.

Alt i alt må man sige at der var ikke de store overtaskelser, men hvem ved om en måneds tid ved årets Bodil'er kan det været vi har en helt anden samlet vinder.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#135 PredatorX 19 år siden

Det kan jeg slet ikke forstå. Synes klart at Sideways og bedre end Crash, og en million gange bedre end den overvurderede Broken Flowers.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#136 dyg 19 år siden

Ser Super Bowl. Lækker og spændende kamp på trods af mange fejl. Kom så Steelers, i kan godt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#137 NightHawk 19 år siden

Sidder også og ser Super Bowl. Fanme rart til en afveksling overhovet ikke at høre et eneste ord om Muhammet tegningerne, men derimod bare at ku læne sig tilbage i sofaen og tænke på noget andet.

Damm, Steelers spiller jo formidabelt, no less! Ham Ben Roichenberger blir helt sikkert en coming man. Hold kæft han spiller godt. Sikke nogle afleveringer!

Og så var det jo en sand fryd at nyde de gamle drenge fra Roling Stones. Imponerende de kan blive ved.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#138 jessup 19 år siden

#134 jeg er ikke helt enig, Jeg syntes at Sideways var sidste års bedste amerikanske film.

Som du siger lyder det ikke til at der var de helt store overraskelser ved dette års Robert.
This is just until June
Gravatar

#139 elwood 19 år siden

har lige tjekket status på dvdimport, og mine film noir boxe er kommet frem igen weee, se nu mangler vi bare de får dem sendt afsted 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#140 tiny 19 år siden

# 134 m.fl. Sideways blev også kåret som bedste film af Empire. Batman Begins blev nr 2 mens Crash nr. 3. Jeg synes det er fuldt fortjent. Jeg elsker den film...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.

Skriv ny kommentar: