Gravatar

#161 Martindan 19 år siden

godt være man også skulle prøve shg.. skal også ud efter ny pc
for cryin' out loud......
Gravatar

#162 elwood 19 år siden

Jeg kender folk der har haft probs. med dem, men personlig handler jeg også altid der, jeg har altid fået god behandling.

Ps. Gi-jones har arbejdet derude, om det så er et kvalitets stemple, vil jeg lade folk selv afgøre hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#163 dyg 19 år siden

Jeg anbefaler dem også 100%.

Personligt har jeg altid fået super service, og så gør det det jo ikke værre, at der kun er 2km ud til deres forretning.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#164 PredatorX 19 år siden

Jeg takker de herrer! Jeg sidder og kigger på det nu... Selvom det sikkert ender med jeg selv samler den (eller dvs får en til at hjælpe mig).
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#165 Scherlund 19 år siden

Sidder lige og leder efter noget info angående disse to Technics forstærkere, su-A60 og sr-A50. En jeg kender har fået sådan en sæt, men kan ikke rigtig få lyd ud af skramlet. Nogen der har en manual eller kan hjælpe med noget info angående dem. Tror at han bare ikke kan finde ud af at tilslutte dem til hinanden.

Imens venter jeg på at jeg skal ned og smide noget tøj i tørretumbleren. Hader vaskedage :(
Gravatar

#166 lagoni 19 år siden

Jeg leder - efterhånden lettere desperat - efter min engelsk/engelsk cd-rom. Skal lave en fonetik-opgave og det er nu betydeligt nemmere med en elektronisk ordbog. Hvornår lærer jeg dog at få styr på mine ting?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#167 filmz-Asta 19 år siden

#124 Næh, så god mener jeg nu ikke at den er.

#132 Tja...jeg undre mig over at hun så vælger at sige fra, hvis hun mener at der alligevel er en chance, men hvad ved jeg.
Jeg håber at i finder ud af at få det til at funger :)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#168 lagoni 19 år siden

Så fandt jeg en god online ordbog, så nu laver jeg endelig lektier (en sjældent sagt sætning her)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#169 filmz-thomas _h 19 år siden

#167. Vi snakkede sammen i lang tid igår, og så ringede hun her for et par timer siden og sagde hun havde fortrudt. Så det er fedt :)
Gravatar

#170 filmz-Bruce 19 år siden

Sig hun har krænket dig og kræv en undskyldning! Kvinder elsker det! ;)

Anyway...tillykke :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: