Shg er en lækker butik ja, men synes nu ikke at man skal købe tingene inde i butikken, medmindre man har lyst til at bruge minimum 30 minutter dernede hvor man bare står og venter :)
Men de er sgu billige.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#172 - Man bestiller og betaler naturligvis hjemmefra, med mindre man har tid om formiddagen, så tager det ikke lang tid at få det udleveret, når man kommer ind i forretningen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
jeg prikkede lidt til hende i telefonen igår, da jeg ikke rigtigt gider ud i samme situation igen. Hun siger at hun ikke ombestemmer sig og har fundet ud af at hun hellere vil satse hele butikken, og så risikere et endnu hårdere breakup. Ja og så sagde hun at det her bare SKULLE fungere.. så ja jeg er ret optimistisk.
...og glæder mig til at se hende på lørdag :)
Så kan det være at 2006 alligevel bliver lige så godt et år, som jeg havde forudset ;)
Sidder og nyder at have comp igen. HelmerJ hjalp mig idag, og jeg fik købt en HD på 40 GB, som jo er ganske fint. Så nu er jeg tilbage igen på fuld skrue, her og på #filmz.dk MUHAHAHA!! >:)
..Og så hører jeg Volbeat! Det er godt nok sejt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#171 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#172 filmz-herskegut 19 år siden
Men de er sgu billige.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#173 dyg 19 år siden
#174 filmz-Asta 19 år siden
Hun har nok bare været lidt hormonel ;)
#175 filmz-herskegut 19 år siden
Selvfølgelig ja :) men hvis man ikke lige har haft tiden til det, jeg har prøvet at vente dernede i 1½ time :s men det var så også ekstremt.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#176 filmz-sparrowed 19 år siden
Først efter et par mdr siden køb, har jeg nu fået tid til at se den.
#177 filmz-thomas _h 19 år siden
jeg prikkede lidt til hende i telefonen igår, da jeg ikke rigtigt gider ud i samme situation igen. Hun siger at hun ikke ombestemmer sig og har fundet ud af at hun hellere vil satse hele butikken, og så risikere et endnu hårdere breakup. Ja og så sagde hun at det her bare SKULLE fungere.. så ja jeg er ret optimistisk.
...og glæder mig til at se hende på lørdag :)
Så kan det være at 2006 alligevel bliver lige så godt et år, som jeg havde forudset ;)
#178 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#179 davenport 19 år siden
Så nu er jeg tilbage igen på fuld skrue, her og på #filmz.dk MUHAHAHA!! >:)
..Og så hører jeg Volbeat! Det er godt nok sejt..
#180 cyberzed 19 år siden