Jeg har lige set Kongekabale og må give folk ret i at Pilmark er pænt sej i den rolle. Nu står den på historieopgave, glæder mig til torsdag kl 12, hvor jeg forhåbentlig kan aflevere 8-10 sider.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så fik jeg set de tre film.. og det er faktisk underholdende hvor mange scener der næsten er ens i alle tre film. Men efter "Yojimbo" og "A Fistful of Dollars", så virker det som om at Hill er skøjtet lidt nemt henover visse scener i "Last Man Standing" og bare har satset lidt mere på action. Det er stadig en ganske underholdende film med et kick-ass score, men ikke i samme klasse som de to andre. :)
#62 du mener at det er bedre at se film end at lave opgave? :) Ej, en film skal der også være plads til. Husk at det skal være en god opgave der skal afleveres på min fødeslsdag :)
Kommet hjem fra juleferie hos den gamle. Det er nu dejligt at komme hjem igen. Humøret faldt dog lidt da postkassen kun var fyldt med reklamer samt regninger. Ydermere hjælper det ikke at man finder ud af at man er banned fra quakenet, da man deler IP med alt for mange andre. Hvis bare man kunne finde noget sort arbejde så man fik råd til en seperat linie.
Lige nu må jeg slå til tåls med NFL og jordbær/Mango the.
Har lige set Hunted med Benice del toro og Tommy lee Jones, tror det lang tid sidenjeg har set en så grum knivfight på film, Steven Seagal kan godt gå hjem og læg, Benice og Tommy går hel amok, og blodet sprøjter.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 NightHawk 20 år siden
LOL :D Hold da fest, for en nyhed, at starte det nye år på. Den tar lidt tid at komme sig over. Tak for chocket og grinet, Bruce :)
#62 lagoni 20 år siden
#63 filmz-Kadann 20 år siden
#64 Scherlund 20 år siden
Kommet hjem fra juleferie hos den gamle. Det er nu dejligt at
komme hjem igen. Humøret faldt dog lidt da postkassen kun var fyldt med reklamer samt regninger. Ydermere hjælper det ikke at man finder ud af at man er banned fra quakenet, da man deler IP med alt for mange andre. Hvis bare man kunne finde noget sort arbejde så man fik råd til en seperat linie.
Lige nu må jeg slå til tåls med NFL og jordbær/Mango the.
#65 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#66 chronaden 20 år siden
#67 filmz-herskegut 20 år siden
alt for hurtigt efter nytårsaften.. er slet ikke vågnet op endnu.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#68 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#69 cyberzed 20 år siden
Kan hilse og sige den græske spegepølse fra slagter Bertelsen i Holstebronx kan anbefales.
#70 filmz-Bruce 20 år siden
Må være den sande definition af Nirvana!