Ahhh... Er lige kommet hjem til min savnede sofa efter en lang udpinende jul hos svigerfamilien. Har haft svære tømmermænd hele dagen pga af alt for mange White Russians i nat.
Sidder også på arbejde. Der er jævn utilfredshed fra alle kanter, da vi alle hellere ville have sovet længe med resten af familierne, end at sidde her og glo. Jeg har tømmermænd, mavepine, kold røv, kvalme, og alt muligt andet alkoholrelateret, fordi jeg ikke tænkte længere end fra min næse (læs: glasset) til min mund igår. Snaps... Føj! - har stadig kommensmag i munden.. Kæft jeg kunne godt sove..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jammen dog din stakkel. Det er ikke sådan at blive gammel ;) Tag hellere en kop kaffe og en kage ekstra, så ser hele verden meget lysere ud, og tænk på at dagen allerede er tiltaget med 2 minutter.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Sidder og roder med et webcam. IP adressen passer ikke til vores scope, men jeg kan ikke finde MAC adresse, manual eller noget som helst andet. Jeg hader disse dage... :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 dyg 20 år siden
Derudover læser jeg lidt i mine Sin City bøger, kan godt se, at jeg skal skynde mig at få købt de sidste fire bøger.
#2 stefsims 20 år siden
#3 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#4 DarkLight 20 år siden
#5 davenport 20 år siden
Der er jævn utilfredshed fra alle kanter, da vi alle hellere ville have sovet længe med resten af familierne, end at sidde her og glo.
Jeg har tømmermænd, mavepine, kold røv, kvalme, og alt muligt andet alkoholrelateret, fordi jeg ikke tænkte længere end fra min næse (læs: glasset) til min mund igår. Snaps... Føj! - har stadig kommensmag i munden..
Kæft jeg kunne godt sove..
#6 lyspunkt 20 år siden
Tag hellere en kop kaffe og en kage ekstra, så ser hele verden meget lysere ud, og tænk på at dagen allerede er tiltaget med 2 minutter.
#7 DarkLight 20 år siden
#8 dyg 20 år siden
#9 DarkLight 20 år siden
IP adressen passer ikke til vores scope, men jeg kan ikke finde MAC adresse, manual eller noget som helst andet. Jeg hader disse dage... :)
#10 elwood 20 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"