Gravatar

#191 davenport 18 år siden

Tak tak :)
Sidder og venter på at kæresten laver morgenmad til mig. Har bestilt speglæg og rundstykker, og selvfølgelig kaffe.
Rart at blive forkælet
+ morgensex ;D

Så nu skal dagen nydes, yeay!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#192 cyberzed 18 år siden

#191 Det hedder distanceforhold så får man det hver gang man er sammen :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#193 lagoni 18 år siden

Mit gode humør efter anbefalingen i går er ved at forsvinde og i dag står den på arbejde og BA. Jeg har lige kigget lidt på fagbeskrivelserne til mit sidefag og ved det ene står der at "efter en opstart i september holdes en pause frem til ca. 1. november for at de studerende kan koncentrere sig om at færdiggøre deres BA-projekter." Ja, det er jo bare superfedt, da vi på engelsk som det eneste humaniorastudie skal aflevere bachelor den 1. september. Ja, det er da fint vi så har en masse fri i oktober, men det er da åndssvag planlægning fra engelsksekretariatets side. Jeg skal desuden opereres i øjnene sidst i oktober og midten af november, så der går jeg glip af en del. Sidefaget skal selvfølgelig ikke indrette sig efter min operation, det er bare en sur timefordeling.

#davenport, tillykke med dagen :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#194 DarkLight 18 år siden

#Davenport,
Tillykke. Du har sikkert set [url= men det er ikke en grund til ikke at se den igen! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#195 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 160 og 162 Takker for de opmuntrende ord ;)

# Davenport - Stort TILLYKKE med dagen i dag !
# Bruce - også STORT tillykke til din datter :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#196 elwood 18 år siden

Sidder og høre Insomniac's podcast.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#197 elwood 18 år siden

Niels Friid er gået længere ned i sølet ind jeg troede muligt, nu dækker han sågar historier omkring Britney Spears, så send da den mand til Se og Hør, så vi slipper for ham i tv.
Gravatar

#198 filmz-Le Samouraï 18 år siden

No need. Rygtet vil vide, at manden tiltræder en ny topstilling på den europæiske filmhøjskole i Ebeltoft senere på året. Han må være god til at kysse røv for at blive taget så seriøst.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#199 elwood 18 år siden

#198 damm! ja han må sku da haft tungen helt oppe.
Gravatar

#200 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#198 - Shame on me. Jeg huskede forkert. Det er Søren Høy, der har fået stillingen på filmhøjskolen. Sorry! De må begge ligge katalogiseret under "pinlige anmeldere" i min hjerne, og så fik jeg blandet dem sammen. Ved ikke, om det siger mest om mig eller dem?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: