Mit gode humør efter anbefalingen i går er ved at forsvinde og i dag står den på arbejde og BA. Jeg har lige kigget lidt på fagbeskrivelserne til mit sidefag og ved det ene står der at "efter en opstart i september holdes en pause frem til ca. 1. november for at de studerende kan koncentrere sig om at færdiggøre deres BA-projekter." Ja, det er jo bare superfedt, da vi på engelsk som det eneste humaniorastudie skal aflevere bachelor den 1. september. Ja, det er da fint vi så har en masse fri i oktober, men det er da åndssvag planlægning fra engelsksekretariatets side. Jeg skal desuden opereres i øjnene sidst i oktober og midten af november, så der går jeg glip af en del. Sidefaget skal selvfølgelig ikke indrette sig efter min operation, det er bare en sur timefordeling.
#davenport, tillykke med dagen :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Niels Friid er gået længere ned i sølet ind jeg troede muligt, nu dækker han sågar historier omkring Britney Spears, så send da den mand til Se og Hør, så vi slipper for ham i tv.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
No need. Rygtet vil vide, at manden tiltræder en ny topstilling på den europæiske filmhøjskole i Ebeltoft senere på året. Han må være god til at kysse røv for at blive taget så seriøst.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#198 - Shame on me. Jeg huskede forkert. Det er Søren Høy, der har fået stillingen på filmhøjskolen. Sorry! De må begge ligge katalogiseret under "pinlige anmeldere" i min hjerne, og så fik jeg blandet dem sammen. Ved ikke, om det siger mest om mig eller dem?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#191 davenport 18 år siden
Sidder og venter på at kæresten laver morgenmad til mig. Har bestilt speglæg og rundstykker, og selvfølgelig kaffe.
Rart at blive forkælet
Så nu skal dagen nydes, yeay!
#192 cyberzed 18 år siden
#193 lagoni 18 år siden
#davenport, tillykke med dagen :)
#194 DarkLight 18 år siden
Tillykke. Du har sikkert set [url= men det er ikke en grund til ikke at se den igen! :)
#195 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# Davenport - Stort TILLYKKE med dagen i dag !
# Bruce - også STORT tillykke til din datter :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#196 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#197 elwood 18 år siden
#198 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#199 elwood 18 år siden
#200 filmz-Le Samouraï 18 år siden