Lige kommet hjem fra byen, hvor min far og jeg var ude og spise, han havde bestilt bord på "Fureby cafe og restaurant" lægger over for rutebilstationen i Århus.
Det var satme fin mad, men som altid med Fin mad, der er for lidt af det 8-)
Men en rigtig god lille aften var det i hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Af muslim at være, synes at den er lidt komisk... Den underholdte mig i hvertifald...
Jeg synes specielt det var sjovt det med at viste tingene som om alt hvad der skete, terror-angrebene, de der vilde imamer og terrorister der dræbte uskyldige, at det var noget der stod koranen... Men jeg er sku nød til at sige at hans oversættelse af manden der snakkede tyrkisk var ikke godt ramt, det var bare slet ikke de tyrkeren sagde, som står i underteksterne. Men jeg tager filmen til mig, og siger ok det er hvad Gert Wilder synes om islam...
p.s. billederne med de bøsse der blev hængt ramte mig hårdt.
Mht. The Book Depository, så husk ikke at anbefale dem til alt for mange - hvis de sælger for over 200.000 kr. om året skal de (i hvert fald iflg. EU-lovgivningen) opkræve dansk moms på deres varer (ligesom Amazon.uk).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#171 elwood 17 år siden
Det var satme fin mad, men som altid med Fin mad, der er for lidt af det 8-)
Men en rigtig god lille aften var det i hvertfald.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#172 rockysds 17 år siden
Og en rigtig god og billig butik, selvom de ikke altid pakker bøgerne godt nok ind.
#173 filmz-sanjo 17 år siden
#174 cansi 17 år siden
Af muslim at være, synes at den er lidt komisk... Den underholdte mig i hvertifald...
Jeg synes specielt det var sjovt det med at viste tingene som om alt hvad der skete, terror-angrebene, de der vilde imamer og terrorister der dræbte uskyldige, at det var noget der stod koranen... Men jeg er sku nød til at sige at hans oversættelse af manden der snakkede tyrkisk var ikke godt ramt, det var bare slet ikke de tyrkeren sagde, som står i underteksterne.
Men jeg tager filmen til mig, og siger ok det er hvad Gert Wilder synes om islam...
p.s. billederne med de bøsse der blev hængt ramte mig hårdt.
#175 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#176 elwood 17 år siden
8-)
#177 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#178 chandler75 17 år siden
#179 elwood 17 år siden
Jeg er dog lidt skuffet over DK ikke sendte mig en hilsen 8-(
Det må hun råde bod på med en Intim Koncert.
#180 filmz-sanjo 17 år siden
Er det på årsbasis?