Ved at rydde ud i kælderen. Hvis nogen kan bruge 10 bowlingkugler, 4 bowlingtasker, 1 par Fischer ski 195 cm lange med Salomon 957 bindinger, et par Atomic ski 203 lange med bindinger (de er FØR carving perioden, kostede ca. 3K pr. par engang excl. bindinger) eller en lille pigecykel til en 4-5 årig, så er de til fri afhentning her.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Er lige kommet hjem fra begravelse. Det er aldrig sjovt, men min farfar led af lungekræft, så døden var en kærkommen befrielse for alskens smerter.
Begynder at blive ret pissed på mine postbud. Har lige måtte genbestille Planet Earth, der blev afsendt den 19/2 fra Sendit. Og nu ser det ud til, at tre forsendelse fra Play og 4 fra Axelmusic heller ikke dukker op. Dem fra Play er afsendt den 29/2 og dem fra Axelmusic den 27/2. Det er fandme irriterende, hvis man ikke kan stole på sine postbud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#31 DarkLight 17 år siden
#32 cyberzed 17 år siden
#33 DarkLight 17 år siden
#34 filmz-Bruce 17 år siden
#35 gi-jones 17 år siden
#36 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 filmz-Bruce 17 år siden
#38 dyg 17 år siden
Begynder at blive ret pissed på mine postbud. Har lige måtte genbestille Planet Earth, der blev afsendt den 19/2 fra Sendit. Og nu ser det ud til, at tre forsendelse fra Play og 4 fra Axelmusic heller ikke dukker op. Dem fra Play er afsendt den 29/2 og dem fra Axelmusic den 27/2. Det er fandme irriterende, hvis man ikke kan stole på sine postbud.
#39 filmz-Bruce 17 år siden
#40 gi-jones 17 år siden