#27 Sidder du ligefrem og siger jeg er ligeså fed som en lufthavn! :D
Ved faktisk ikke om den er kommet i handel endnu men den burde da være det.
Aftenens menu står på: Tjällknöl (selvfølgelig af elg), samt en grydesteg af elg...der til hørende flødekartoffler, ovnbagte rodfrugter og god rødvin. Desserten står på is, med hindbær coulis
Ja Tjällknöl er ikke bare godt, det er ekstrem godt...det får direkte fra fryseren 8-12 i ovnen (ved 70-100 grader) til det har en center temperatur på de 70, derefter smider man det i en lage af 1l vand, ½l rødvin, rødløg, lauerbærblade og enebær i minimum 6 timer.
#21 cyberzed 17 år siden
#22 DarkLight 17 år siden
#23 cyberzed 17 år siden
Stadig ikke med?
#24 DarkLight 17 år siden
#25 cyberzed 17 år siden
cyberzed++;
Console.WriteLine( cyberzed );
28
Og her troede jeg at du kunne kode :D
#26 filmz-Bruce 17 år siden
{
cyberzed++;
}
catch
{
shit;
}
:)
#27 DarkLight 17 år siden
Jamen det skal da fejres! Er de nye Thy Påske-stenøl ude? ;)
#28 cyberzed 17 år siden
Ved faktisk ikke om den er kommet i handel endnu men den burde da være det.
Aftenens menu står på: Tjällknöl (selvfølgelig af elg), samt en grydesteg af elg...der til hørende flødekartoffler, ovnbagte rodfrugter og god rødvin. Desserten står på is, med hindbær coulis
#29 DarkLight 17 år siden
Kæææft det ser godt ud. Jeg har forøvrigt rodet mig ud i en lammekølle på mandag. Nogle gode råd? Evt i mad-tråden istedet ;)
#30 cyberzed 17 år siden
Ja Tjällknöl er ikke bare godt, det er ekstrem godt...det får direkte fra fryseren 8-12 i ovnen (ved 70-100 grader) til det har en center temperatur på de 70, derefter smider man det i en lage af 1l vand, ½l rødvin, rødløg, lauerbærblade og enebær i minimum 6 timer.