Jeg har lige smidt mig på sofaen med en skål hjemmelavede popcorn. Smidt "Zodiac" i PS3'eren og skal nu se den for første gang. Nogen der sagde høje forventninger? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg sidder og kigger lidt HD DVD igennem, bl.a. "First Blood" og det første indtryk er positivt. Det ser ud til at den har fået en god behandling på HD DVD.
Jeg har i dag fået brev om min øjenoperation er rykket fra tirsdag til mandag, så er nu ved at ændre de aftaler jeg havde mandag. Havde bl.a. fået en tid ved KarriereCenteret for at få hjælp til praktikansøgning og cv, håber nu de kan fredag i stedet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg ligger med sygdom. Jeg forsøgte at bilde mig ind, at jeg kunne overskue alting alligevel, men det er helt umuligt at samle tankerne og arbejde koncentreret, når man har feber. Godt at det ikke er eksamenstid lige nu.
Efter at have slagtet Pulp Fiction i 30 bedste tråden, sidder jeg og er ret godt tilfreds med mig selv..! Måske skulle man fejre det med en lille hurtig film på sofaen inden jeg kalder det en dag (latterligt udtryk, når det oversættes til dansk), ja, har faktisk et par til at ligge jeg endnu ikke har set...de 7 samuraier, den længste dag og old boy...What to see, what to see..?!
#231 Bony 18 år siden
#232 filmz-Bruce 18 år siden
#233 läkerol 18 år siden
#234 filmz-Kadann 18 år siden
#235 lagoni 18 år siden
#236 mr gaijin 18 år siden
Så må den stå på dyne, te og filn i stedet.
#237 mini_jette 18 år siden
:S God bedring!
#238 mr gaijin 18 år siden
#239 filmz-Bruce 18 år siden