Har lige besøg af nogle tyske venner, der vil søge arbejde i DK. Vi har kørt rundt til forskellige virksomheder, men det er jo et krav at kunne dansk, så der har vi lidt af et problem. De tager dog kurser i Tyskland, så mon ikke de snart kan søge noget. Så mit rustne tysk er blevet sat på prøve. Vi skulle se film igår, og jeg har ikke film med tysk tale jeg gad se, så det blev til Dreamcatcher og Training Day med tyske tekster. (De var ikke lige vant til at læse en film, så det var en prøvelse, men det gik.) Så alt i alt hyggeligt. De kører om lidt, og så har jeg huset for mig selv i 24 timer :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er en mulighed!! - Men nu er hele huset gjort pinligt rent (som jeg kan lide det) så nu står den nok på bajer, whiskey og WoW.
Er der iøvrigt nogen der ved om "Er jeg gak gak mor?" med Morten og Peter bliver udgivet på et tidspunkt? Det lader ikke til at TV2 udgiver deres dokumentar. Savner snart de to hoveder..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 davenport 18 år siden
De tager dog kurser i Tyskland, så mon ikke de snart kan søge noget.
Så mit rustne tysk er blevet sat på prøve.
Vi skulle se film igår, og jeg har ikke film med tysk tale jeg gad se, så det blev til Dreamcatcher og Training Day med tyske tekster. (De var ikke lige vant til at læse en film, så det var en prøvelse, men det gik.)
Så alt i alt hyggeligt.
De kører om lidt, og så har jeg huset for mig selv i 24 timer :D
#22 DarkLight 18 år siden
#23 davenport 18 år siden
Er der iøvrigt nogen der ved om "Er jeg gak gak mor?" med Morten og Peter bliver udgivet på et tidspunkt? Det lader ikke til at TV2 udgiver deres dokumentar.
Savner snart de to hoveder..
#24 filmz-Kadann 18 år siden
The horror..
#25 davenport 18 år siden
#26 filmz-Kadann 18 år siden
Er du blevet til en kvinde da? ;)
#27 davenport 18 år siden
- Men hvorfor sidder du stadig på Filmz?? Skulle du ikke se at komme igang mens det er lyst?
;)
#28 filmz-Kadann 18 år siden
Det der tager længst tid, er at tage sig sammen til at få tingene gjort. ;)
#29 dyg 18 år siden
#30 davenport 18 år siden