Gravatar

#31 aknot 18 år siden

#30 satans ville ellers også godt have lejet digi et par timer her på søndag.

Har lige fået installeret "World in Conflict" så nu går de næste timer nok med at få prøvet det af.
Gravatar

#32 Bony 18 år siden

Skal til og se "Alien Resurrection" efter at have set de tre forrige de sidste par dage. Er simpelthen blevet blæst væk af de hersens Alien film. Den Quad.. boks er bedste køb nogensinde. Tak for hjælpen til de herindefra som guidede mig. :)

Nå, men spørgsmålet går på om jeg skal se "Alien Resurrection" som "Theatrical Version" eller "Special Edition" når jeg aldrig har set den før. Jeunet siger i starten af filmen at "Special editionen" er for fans af serien da den originale (theatrical version) stadig er præcis som han ville have den skulle være. De tre forgående har jeg dog alle set som DC eller SE..

Hvilken er bedst..? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#33 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Leder efter steder til at holde juleferie med familen :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#34 aknot 18 år siden

#32 Filmen er ikke særlig god, det er rent faktisk en rigtig dårlig film med et par enkelte højtepunkter, så jeg ville tage Theatrical versionen, for så er den hurtigt overstået og du har så 7 minutter du kan bruge på noget bedre :)

#33 så som juleferie i udlandet eller bare et sted i DK?
Gravatar

#35 filmz-Aras 18 år siden

Har en fritime, så sidder og udnytter det fuldt ud, ved bare at klikke rundt på diverse sites..

Hurra, næsten efterårsferie! :)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#36 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 34 I udlandet har lig'som brug for lidt frisk luft ;)

Sidder ellers hjemme i dag, da jeg er helt udmattet ovenpå de sidste par uger med meget stress, arbejde og ikke mindst sorg :(

Gravatar

#37 aknot 18 år siden

#35 Ja der er nogen der kan, der står ikke efterårs ferie på min liste over gøre mål i næste uge :(

arbejde, arbejde, arbejde.....
Gravatar

#38 davenport 18 år siden

Stod op for en time siden, og er igang med at vaske noget tøj. Håber at komme til bunds i det i dag, men der er meget.
Endnu en meningsløs dag, hvor der sker 0.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39 aknot 18 år siden

#36 udlandet er også fantastisk at holde ferie i :), og du om nogen trænger til.

Hvad er mulighederne?
Gravatar

#40 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Carol og jeg har faktisk en lille drøm om dels en uge i bjergene og et smut hjem til, hvor hun tilbrage det meste af sin barndom ... i Japan. Regner lidt på det for øjeblikket :)

Skriv ny kommentar: