#60 Det er selvfølgelig pænt nederen for dig, men jeg bliver altid så glad, når jeg hører om andre, der kan lave den slags numre. Så føler jeg mig ikke lige så alene ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg sidder og undrer mig lidt over at min bestilling af "The Jack Ryan Collection" på HD DVD, allerede er blevet afsendt fra DVD Pacific, da den først skal udkomme d. 23.
Regner med at tage i bif i dag og se Sicko vha de billetter jeg vandt her på Filmz :) Har ikke været i biografen siden Kunsten At Græde i Kor, så det er vidst på tide nu.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
# aknot - Ja, valgte at se SE versionen af Alien Resurrection. Men godt det samme. Havde selvfølgelig forventet en anderledes (læs. mærkelig) film pga. at Jeunet var bag roret, men den var jo direkte elendig. Der var bare så mange ting der irriterede mig ved den. Den havde intet af den tidligere "Alien" kemi.
Men etteren og toeren (og treeren til dels) sparkede virkelig røv og var virkelig en stor oplevelse for mig.
Forstår ikke hvorfor jeg ikke har set dem før nu. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Har lige bestilt hotelværelse i Holland...tager en forlænget weekend og besøger en jeg spiller WoW sammen med, er lidt anderledes når man nu har lidt flere moneter mellem fingrene end alle "børnene" i spillet der bare sidder og er mega nørder :D
#61 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#62 evermind 18 år siden
Det er selvfølgelig pænt nederen for dig, men jeg bliver altid så glad, når jeg hører om andre, der kan lave den slags numre. Så føler jeg mig ikke lige så alene ... ;)
#63 filmz-Kadann 18 år siden
#64 davenport 18 år siden
Har ikke været i biografen siden Kunsten At Græde i Kor, så det er vidst på tide nu.
#65 Bony 18 år siden
Men etteren og toeren (og treeren til dels) sparkede virkelig røv og var virkelig en stor oplevelse for mig.
Forstår ikke hvorfor jeg ikke har set dem før nu. :)
#66 cyberzed 18 år siden
#67 DarkLight 18 år siden
#68 cyberzed 18 år siden
#69 DarkLight 18 år siden
#70 cyberzed 18 år siden