#65 ja jeg sagde det jo...crapy film :) men med et meget fedt cast, jeg huskede den som om der var nogle ret ok scener bl.a. undervands scenen, men da jeg så den igen for noget tid siden, så må jeg erkende at ikke en gang de scener holder mere - skod film!
Men godt at du kan lide de andre 2 (3) Alien & Aliens er mester stykker IMO.
Hygger med min datter og hendes nevøer, mens Springsteen spiller herligt indoktrinerende i baggrunden og langsomt opbygger de små poders viden og smag for den ypperste kvalitet indenfor musikverdenen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Er på vej ud af døren til familiefest ved Tønder. Min mormor fylder 70 og har inviteret os alle på weekendophold. Og selvfølgelig den dag Danmark spiller den vigtigste kamp i 2 år. Men Dario Campeotto optræder, og ham elsker vi jo alle. Jeg ville personligt dø for Dario. Jeg elsker ham. Jeg ELSKER ham. Ikke bare på et professionelt plan, men med rigtig kærlighed og lyst til ham!! Vi skal iøvrigt selv betale drikkevarer, så det bliver noget af en udskrivning...
Suk!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er på biblioteket, for at kunne bruge internettet, da Viborg Kommune har været så geniale at smadre vores telefonboks, da de klippede vejkanter, så vi hverken har fastnet eller internet. Og de har åbenbart ikke ligefrem travlt med at få det ordnet.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Jeg er lige kommet hjem efter at ha' været et par dage i København. Jeg så Hedwig på Nørrebro Teater torsdag og var ret skuffet. Jeg tror dog mest problemet lå i jeg var vild med filmen og det kan selvfølgelig aldrig blive præcis det samme. Sangene var dog godt nok overført og Berthelsen gjorde det godt nok.
Nu er jeg (for) sjældent i teateret, men er det sådan acceptabelt at snakke der? Selvfølgelig forventes der at der kommer svar når en skuespiller spørger publikum hvordan hans hår sidder - fint folk svarer. Men come on, hvorfor sige 'ad' når to mænd på scenen kysser? Så kan det da ikke blive mere småborgerligt - I er taget ind for at se et stykke med en mand i dametøj i hovedrollen, hvad forventer I? Tosser. Folk småsnakkede også generelt hele tiden, grusomt irriterende og respektløst over for skuespillerne.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg oplevede det samme da jeg for en månedstid siden var inde og se Sommerballeten (Don´t ask why), men der var også to gamle tanter bag mig der sad og små snakkede under hele forestillingen. havde det været i biffen så havde jeg med det samme fortalt dem at de skulle holde deres kæft, men nu var det teateret og jeg var på ude bane og viste/ved ikke om det er normen at man taler sammen under forløbet, under alle omstændigheder så var der ingen af de andre folk omkring der sagde noget så...... måske det bare er sådan?
Det virker bare så respektløst - ikke bare over for andre publikummer (kan være der er nogen der synes det hører sig til), men over for skuespillerne. Det er jo deres arbejde og kunst man forstyrrer dem i.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#76 Mennesket er et egoistisk og individuelt væsen og historien viser utallige forsøg på at ensrette og give folk de "rigtige meninger". I hvert tilfælde er der tale om en nedvurdering af andres meninger, ifht. den alvidenhed vi hver især mener vi er besiddelse af.
Derfor er demokratiet til hver en tid det rigtige system, for det har konkluderet udfra historiens mange fejltag, at vi alle er forskellige og derfor må indrette os herefter.
Havde jeg set den omtalte scene, havde jeg ikke sagt 'ad', men jeg havde tænkt det. Jeg respekterer andres holdninger og meninger som differentierer sig for mine. Jeg tolererer at andre udlever deres religiøse, seksuelle og politiske præferencer indenfor de af vort samfund givne grundlovssikrede rettigheder. Men det betyder ikke, at jeg som individ skal have den samme indstilling og holdning til andre menneskers valg, som de selv har.
Gør hvad pokker I vil, sålænge det ikke får indflydelse på mine frihedsrettigheder i det offentlige rum. Kys hinanden, men mit 'ad', det bliver hvor det er! Med mindre det er to lesbiske. Men jeg har aldrig påstået jeg ikke er dobbeltmoralsk :)
Småborgerlig? Absolut!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det var dog upassende. Jeg har gået en del i teatret i perioder, og jeg har aldrig oplevet at folk snakkede under forestillingen, så det er, så vidt jeg ved, ikke normen. Det er da ganske rigtigt også virkelig respektløst.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#71 aknot 18 år siden
Men godt at du kan lide de andre 2 (3) Alien & Aliens er mester stykker IMO.
#72 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#73 filmz-Bruce 18 år siden
#74 davenport 18 år siden
Og selvfølgelig den dag Danmark spiller den vigtigste kamp i 2 år.
Men Dario Campeotto optræder, og ham elsker vi jo alle. Jeg ville personligt dø for Dario. Jeg elsker ham. Jeg ELSKER ham. Ikke bare på et professionelt plan, men med rigtig kærlighed og lyst til ham!!
Vi skal iøvrigt selv betale drikkevarer, så det bliver noget af en udskrivning...
Suk!
#75 rockysds 18 år siden
#76 lagoni 18 år siden
Nu er jeg (for) sjældent i teateret, men er det sådan acceptabelt at snakke der? Selvfølgelig forventes der at der kommer svar når en skuespiller spørger publikum hvordan hans hår sidder - fint folk svarer. Men come on, hvorfor sige 'ad' når to mænd på scenen kysser? Så kan det da ikke blive mere småborgerligt - I er taget ind for at se et stykke med en mand i dametøj i hovedrollen, hvad forventer I? Tosser. Folk småsnakkede også generelt hele tiden, grusomt irriterende og respektløst over for skuespillerne.
#77 aknot 18 år siden
havde det været i biffen så havde jeg med det samme fortalt dem at de skulle holde deres kæft, men nu var det teateret og jeg var på ude bane og viste/ved ikke om det er normen at man taler sammen under forløbet, under alle omstændigheder så var der ingen af de andre folk omkring der sagde noget så...... måske det bare er sådan?
#78 lagoni 18 år siden
#79 filmz-Bruce 18 år siden
Derfor er demokratiet til hver en tid det rigtige system, for det har konkluderet udfra historiens mange fejltag, at vi alle er forskellige og derfor må indrette os herefter.
Havde jeg set den omtalte scene, havde jeg ikke sagt 'ad', men jeg havde tænkt det. Jeg respekterer andres holdninger og meninger som differentierer sig for mine. Jeg tolererer at andre udlever deres religiøse, seksuelle og politiske præferencer indenfor de af vort samfund givne grundlovssikrede rettigheder. Men det betyder ikke, at jeg som individ skal have den samme indstilling og holdning til andre menneskers valg, som de selv har.
Gør hvad pokker I vil, sålænge det ikke får indflydelse på mine frihedsrettigheder i det offentlige rum. Kys hinanden, men mit 'ad', det bliver hvor det er! Med mindre det er to lesbiske. Men jeg har aldrig påstået jeg ikke er dobbeltmoralsk :)
Småborgerlig? Absolut!
#80 Benway 18 år siden
Det var dog upassende. Jeg har gået en del i teatret i perioder, og jeg har aldrig oplevet at folk snakkede under forestillingen, så det er, så vidt jeg ved, ikke normen. Det er da ganske rigtigt også virkelig respektløst.