Har lige set en af de sjoveste scener længe. Harrison Ford redder Christopher Plummer i Krig og Kærlighed på en bro og man hører maskingeværer og den gode gamle westernlyd, når projektiler rammer en sten. Millioner af skud og ikke en af dem rammer broen. Damn, priceless!
EDIT:
Hvilken tåkrympende afslutning.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#78 - Jeg hader også, når folk begynder at snakke i teatret. Det virker særdeles respektløs over for skuespillerne. Desuden er det utrolig forstyrrende - så det er ikke kun dig! ;)
Det har været en god dag i dag - 1. feriedag! :)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything". Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Though the last twenty minutes or so dominate in terms of sheer tonnage of beauty, Elizabeth: The Golden Age is a gorgeous film throughout. Those eager to see beautiful costumes and fantastic sets are going to feel engorged by the end of the picture. Special props should go to Elizabeth's battle gear, a lovely suit of armor befitting a two-fisted Queen. I loved seeing Cate Blanchett deliver a rousing speech to her troops while on horseback. If ever she wants to make a version of Henry V in drag, she's presold at least one ticket right here.
Elizabeth: The Golden Age is one of those rare and wonderful sequels that snuggles so perfectly up next to its lead-in, you almost can't believe they weren't just one film to begin with. If Kapur, Hirst, and Blanchett ever see fit to round out the trilogy, I'm sure it would be cause to rejoice. At the same time, I kind of don't want them to. Everything is too perfect as it is, and what would we do if they screw it up? Then again, they wouldn't, would they? Because they certainly know what will happen to them if they do....
HERLIGT!
Michael Clayton, We Own The Night og Jesse James fik ALLE 4½ af 5 stjerner! Det lover godt for vinterens filmaftener!
Ja med alle de lovende film, må man håbe at der for en gangs skyld bliver kamp om pladserne ved Academy Awards. Og så er det stadig et par interessante titler på plakaten, som sædvanligt, i november og december.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Kan så se at Elizabeth er mødt langt mere lunkent rund omkring suk.
Well, disse har fået top rating af Ebert:
3:10 to Yuma Across the Universe Away from her Eastern Promises In the Shadow of the Moon In the Valley of Elah Into the Wild Michael Clayton No End in Sight
Er lige kommet hjem fra Ballumhus, hvor den store Dario gav sig tid til at underholde i en hel time! Han kom forbi vores bord, og jeg gav ham et hi5. Det var fedt! Jeg vasker aldrig den hånd igen. Han var så lidt vammel, da han blev ved med at fremhæve hvor lækker min kusine er. (Hun er lige blevet 18) Og vel ser hun da godt ud, men der sad sku lidt rester af pædofili i mundvigen på den kære Dario.
Ellers et vellykket familiestævne, der bød på drikkevarer i rigelige mængder. Jeg har pisse ondt i hovedet, mest fordi det vidst er kotume at drikke snaps på de kanter. Det rundede vi lige af med en flaske rødvin, så AV!
Og jeg sneg mig op på værelset og fik set ca halvdelen af kampen, som jeg kun kan være skuffet over, og kræve at Morten Olsen trækker sig nu.
Og så købte vi jo hunden, som i kan se billeder af på tagwallen.
Nu: reperationspils og World of Warcraft!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#81 Corgan 18 år siden
#74:
Hey, du må hilse i Tønder! :-)
#82 filmz-Bruce 18 år siden
#83 filmz-Bruce 18 år siden
EDIT:
Hvilken tåkrympende afslutning.
#84 filmz-Aras 18 år siden
Det har været en god dag i dag - 1. feriedag! :)
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#85 filmz-Bruce 18 år siden
Though the last twenty minutes or so dominate in terms of sheer tonnage of beauty, Elizabeth: The Golden Age is a gorgeous film throughout. Those eager to see beautiful costumes and fantastic sets are going to feel engorged by the end of the picture. Special props should go to Elizabeth's battle gear, a lovely suit of armor befitting a two-fisted Queen. I loved seeing Cate Blanchett deliver a rousing speech to her troops while on horseback. If ever she wants to make a version of Henry V in drag, she's presold at least one ticket right here.
Elizabeth: The Golden Age is one of those rare and wonderful sequels that snuggles so perfectly up next to its lead-in, you almost can't believe they weren't just one film to begin with. If Kapur, Hirst, and Blanchett ever see fit to round out the trilogy, I'm sure it would be cause to rejoice. At the same time, I kind of don't want them to. Everything is too perfect as it is, and what would we do if they screw it up? Then again, they wouldn't, would they? Because they certainly know what will happen to them if they do....
HERLIGT!
Michael Clayton, We Own The Night og Jesse James fik ALLE 4½ af 5 stjerner! Det lover godt for vinterens filmaftener!
#86 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#87 filmz-Bruce 18 år siden
Well, disse har fået top rating af Ebert:
3:10 to Yuma
Across the Universe
Away from her
Eastern Promises
In the Shadow of the Moon
In the Valley of Elah
Into the Wild
Michael Clayton
No End in Sight
#88 filmz-jonasgr 18 år siden
Der må komme mindst én fremragende film mere.
'Cause I'm evil"
#89 filmz-Bruce 18 år siden
#90 davenport 18 år siden
Han var så lidt vammel, da han blev ved med at fremhæve hvor lækker min kusine er. (Hun er lige blevet 18)
Og vel ser hun da godt ud, men der sad sku lidt rester af pædofili i mundvigen på den kære Dario.
Ellers et vellykket familiestævne, der bød på drikkevarer i rigelige mængder. Jeg har pisse ondt i hovedet, mest fordi det vidst er kotume at drikke snaps på de kanter.
Det rundede vi lige af med en flaske rødvin, så AV!
Og jeg sneg mig op på værelset og fik set ca halvdelen af kampen, som jeg kun kan være skuffet over, og kræve at Morten Olsen trækker sig nu.
Og så købte vi jo hunden, som i kan se billeder af på tagwallen.
Nu: reperationspils og World of Warcraft!