Gravatar

#11 Scherlund 18 år siden

Havde for en lille halv time siden besøg af en licensmand. Bad ham "pænt" om at forsvinde.

10 minutter senere ringede det på igen. Denne gang var det vores lokale kineser. Han havde fået stykket en tilmeldingsblanket i hånden uden at han helt vidste hvad der foregik. så de sidste 20 minutter er gået med at prøve at forklare ham om DR samt hvorfor han skal betale. Tror ikke det lykkedes helt, da han stadig ikke forstod hvorfor han skulle betale for noget som han aldrig ville komme til at bruge. Han snakker ikke dansk og af licenspligtige apparater, ejer han kun en computer. Det er derfor svært at forestille sig at han kommer til at bruge dr.dk.

Han snakkede om at den slags kunne han ikke engang forestille sig hjemme i Kina og det vidst må være et levn fra dengang Danmark var besat af russerene! (Ja dansk historie er måske ikke lige det han er stærkest i, eller også har han kun læst om Bornholm).
Gravatar

#12 filmz-Bruce 18 år siden

Har prøvet og sætte min Toshiba til at opgradere sin firmware, eftersom der er flere meldinger om, at 2.5 firmwaren er kommet. Men jeg får konstant "Can not find out server". Forbandede lort!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 filmz-jonasgr 18 år siden

Er lettere forvirret da jeg skal til eksamen imorgen. Af en eller anden grund bliver det hele noget hastværk til sidst. Der er altid noget man synes at man burde have undersøgt. Heldigvis er det litteratur, så helt galt i gaden går man nok ikke.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14 filmz-jonasgr 18 år siden

Og kan lige nævne at Madison Jones er en forfatter der ikke står højt på min liste lige nu.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15 lagoni 18 år siden

Var det dig der var begyndt på amerikanske studier eller blander jeg folk sammen nu? Og hvis det er, så er det da et underligt tidspunkt at ha' eksamen på, troede kun man havde kvartalseksamener på naturvidenskab og datalogi.

Selv har jeg lige været på arbejde - gab. Nu skal der vaskes op og læses, synes pludselig der er meget der skal nåes før mandag.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16 Bobby Singer 18 år siden

Jeg er endelig blevet færdig med en bograpport, som jeg har brugt omkring små 7-8 timer på at lave færdig, fordi den skal afleveres i morgen.

Nu gider jeg ikke mere, nu vil jeg bare slappe af.
Idjit
Gravatar

#17 filmz-jonasgr 18 år siden

#15 Nej du husker skam rigtigt nok. Vi har to midterm eksamener i oktober og så en eksamen i december og 2 i januar.

Midterm er noget vores amerikanske centerleder har fundet på, hvilket så også er det eneste dårlige man kan sige om ham.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18 filmz-Bruce 18 år siden

Blev lige færdig med Transformers på HD og fik sammenlignet lidt sager med Underworld på Blu-ray bagefter. Så håber jeg kan få skrevet lidt imorgen.
Gravatar

#19 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 18 Det vi så til "Underworld" var nu ikke dårligt, så jeg glæder mig til at læse dine ord.

Sidder og læser et tilbud jeg har fået et tilbud på Samsungen HD/BD hjemme hos den ene af mine lokale forhandlere, som virkelig gør, at jeg håber den er frigivet når jeg tager derover :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#20 filmz-Bruce 18 år siden

#19 Nej jeg var glad for lige at checke igennem, så man kan sammenligne, mens man stadig har lydsporet i ørerne. Jeg var mest imponeret over surround effekterne, som var særdeles præcise og effektive i Transformers. Men jeg skal lige høre mere igennem af Underworld imorgen og sammenligne nogle scener.

Skriv ny kommentar: