Fuck, mand! Jeg blev bange lige før. Fik min lønseddel ind af døren, og bundlinjen sagde "negativ løn" på 3.115,- som ville blive trukket ved næste løn.. Der er et punkt, der hedder dagpengerefusion modregnet, hvor de trak mere end jeg reelt tjener. Så ringede jeg ind til dem, og damen sagde, at jeg slet ikke skulle have haft denne lønseddel, og der var tale om en fejl. Jeg mener virkelig, at jeg så min verden styrte i grus for øjnene af mig, og hjernen begyndte automatisk at finde udveje...
(edit) De ringede lige tilbage, og sagde at jeg ikke havde afleveret et eller andet skema, de havde sendt, hvilket jeg i den grad har gjort, for jeg puttede det i deres postkasse som aftalt. Oven i købet i deres vedlagte kuvert. Så nu skal de finde ud af om mit arbejdssted kan få refusion for mig, eller løbet er kørt. Dvs. jeg ikke aner om jeg får løn eller ej. Det betyder, at jeg ikke kommer til at have nogle penge i november og december, pga. en fejl de selv har begået, + det faktum, at min bankbog kommer til at stå i minus med over 20k.
Er livet ikke herligt? Er det ikke bare skønt det hele? Jeg er vitterligt på det stadie, hvor jeg snart ikke gider det her mere. Der er ingen lyspunkter, kun lort og pis hele tiden. Hvad fanden skal det hele ende med?? Hvad gør jeg for at det hele kører af sporet? Jeg synes ikke selv at jeg gør andet end det jeg skal, og alligevel bliver jeg trynet af livet uge efter uge. Jeg har fået postkassefrygt, fordi den virker som en kasse der leverer ondskab hver dag.
Hvorfor skulle jeg da ikke aflevere det skema? Jeg kender sku da konsekvenserne, da det har været mit fagområde i flere år. Alt andet ville da være åndsvagt!
:(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
For satan, hvor føler jeg med dig :( Livet er sgu uretfærdigt indimellem!!! Der må da være en mulighed for at få dem til at levere pengene til dig? Har du en fagforening, som kan gøre noget? Du kan sgu da ikke leve uden penge?!?! De må da betale evt. omkostninger, hvad angår rykkere etc. hvis du ikke har pengene?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det gør de også. Der er frimærke på de ting de sender ud, så det kunne ikke være nemmere. Jeg tror stadig ikke de har styr på EDH, som det nye system hedder. Og at det er havnet et forkert sted og blevet kasseret. Vi havde selv problemer med det, på mit kontor.
# 34 Føler virkelig med dig. Ville ønske jeg kunne hjælpe dig, men du kan altid ringe eller skrive hvis du har brug for lidt opmuntring, noget konkret eller bare en at vende nogle tanker med :)
Jo, tak :) Tog lige et bad for at cleare hovedet, og er lidt mere afslappet nu. Hader bare at skulle gå og vente på et svar med brev. Så sover man ikke om natten, og vender og drejer sig. Har bare lyst til at drikke mig fuld, men den duer sku ikke som udvej. Nøjes med smøger og cola.
Jeg er i Nirvana og jeg har ikke engang gennemført Ron L. Hubbards Dianetik kurser, så jeg står først i linie, når rumskibet kommer og redder os på dommedag!!!
#31 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Ja, nu er der slet ingen tvivl ... December bliver dyr ... Onkyo, Samsung, Blade Runner ... :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#32 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#33 filmz-Bruce 18 år siden
Anmeldelse af årets HD udgivelse
For dælen da, jeg har ikke været så erotisk opstemt i flere år.
#34 davenport 18 år siden
Fik min lønseddel ind af døren, og bundlinjen sagde "negativ løn" på 3.115,- som ville blive trukket ved næste løn..
Der er et punkt, der hedder dagpengerefusion modregnet, hvor de trak mere end jeg reelt tjener.
Så ringede jeg ind til dem, og damen sagde, at jeg slet ikke skulle have haft denne lønseddel, og der var tale om en fejl.
Jeg mener virkelig, at jeg så min verden styrte i grus for øjnene af mig, og hjernen begyndte automatisk at finde udveje...
(edit)
De ringede lige tilbage, og sagde at jeg ikke havde afleveret et eller andet skema, de havde sendt, hvilket jeg i den grad har gjort, for jeg puttede det i deres postkasse som aftalt. Oven i købet i deres vedlagte kuvert.
Så nu skal de finde ud af om mit arbejdssted kan få refusion for mig, eller løbet er kørt.
Dvs. jeg ikke aner om jeg får løn eller ej.
Det betyder, at jeg ikke kommer til at have nogle penge i november og december, pga. en fejl de selv har begået, + det faktum, at min bankbog kommer til at stå i minus med over 20k.
Er livet ikke herligt? Er det ikke bare skønt det hele?
Jeg er vitterligt på det stadie, hvor jeg snart ikke gider det her mere. Der er ingen lyspunkter, kun lort og pis hele tiden. Hvad fanden skal det hele ende med??
Hvad gør jeg for at det hele kører af sporet? Jeg synes ikke selv at jeg gør andet end det jeg skal, og alligevel bliver jeg trynet af livet uge efter uge.
Jeg har fået postkassefrygt, fordi den virker som en kasse der leverer ondskab hver dag.
Hvorfor skulle jeg da ikke aflevere det skema? Jeg kender sku da konsekvenserne, da det har været mit fagområde i flere år. Alt andet ville da være åndsvagt!
:(
#35 filmz-Bruce 18 år siden
For satan, hvor føler jeg med dig :( Livet er sgu uretfærdigt indimellem!!! Der må da være en mulighed for at få dem til at levere pengene til dig? Har du en fagforening, som kan gøre noget? Du kan sgu da ikke leve uden penge?!?! De må da betale evt. omkostninger, hvad angår rykkere etc. hvis du ikke har pengene?
#36 davenport 18 år siden
Jeg tror stadig ikke de har styr på EDH, som det nye system hedder. Og at det er havnet et forkert sted og blevet kasseret.
Vi havde selv problemer med det, på mit kontor.
#37 filmz-Bruce 18 år siden
#38 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 34 Føler virkelig med dig. Ville ønske jeg kunne hjælpe dig, men du kan altid ringe eller skrive hvis du har brug for lidt opmuntring, noget konkret eller bare en at vende nogle tanker med :)
#39 davenport 18 år siden
Tog lige et bad for at cleare hovedet, og er lidt mere afslappet nu.
Hader bare at skulle gå og vente på et svar med brev. Så sover man ikke om natten, og vender og drejer sig.
Har bare lyst til at drikke mig fuld, men den duer sku ikke som udvej. Nøjes med smøger og cola.
#40 filmz-Bruce 18 år siden
Robert A. Harris anmelder 2001
Jeg er så opstemt, at jeg tror jeg stemmer på de Radikale den 13. november!!!