Ja, det er et krav, at du er tilmeldt Betalingsservice (PBS) og du kan derfor ikke vælge at få tilsendt en faktura. Desuden skal din fakturerings- og leveringsadresse være ens.
Så han kan ikke få regningen sendt til Firmaet, så vidt jeg kan se.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hmm jeg plejer at læse nyhederne der er under udarbejdelse på filmz, altså overskriften og så søger jeg selv på nyheden, fordi nogen ting kan jeg ikke vendte på hehe.
Har lige set teaser til Sex and The City, og jeg må da sige der er pyntet en del på Themet med Stort Orkestrer nu, det klær det sku hehe.
Nåja IGN's Interview med Mr. Nolan var heller ik til at stå for, manden har ikke sagt noget endnu der gør mig nervøs med hensyn til den næste film her, og her tænker jeg ikke bare på The Jokester (og hans åbenbart ekstrem anderledes måde at gå på) men også Harvey Dent, da det jo mere er hans Oprindelses Historie vi følger, glæder mig satme også til at se Aaron Eckhart som Harvey Dent.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gaaab, er lige stået op, efter en mindre bytur. Var inde og se Magtens Korridorer. Det var ganske godt. Var omme og få en pizza slice bagefter. Sådan en har jeg ikke fået i mange år, og nu ved jeg hvorfor... Har det faktisk fint. Brugte kun 90 kr. (Fatter jeg så ikke helt, men pungen bekræfter dette koriosum??) Nu skal vi snart til stranden med hunden, og lige gå snerten af tømmermænd helt væk :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Opvarminingen er gået igang! Mit Bruce-o-meter siger, at der kun er få km. mellem mig og the real deal og det er en begivenhed på størrelse med Armstrongs fodspor på månen.
Santa Claus is coming to town, 16 dage før tid! Jeg tror på julemanden!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har fået denne bærbar i eftermiddags, så har lige siddet og hentet diverse programmer og fået lavet opsætninger, så nu mangler jeg bare at få overført de vigtigste filer fra min stationære såsom dokumenter, musik og mails. Sidstnævnte ved jeg dog ikke helt hvordan kan lade sig gøre, men jeg finder nok en løsning.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#91 elwood 18 år siden
Nu skal jeg bare lige ha set havd de har af trådløs udstyr, eller om jeg selv skal skaffe det ved siden af (Det et spørgsmål om prisen self.)
Hmm trådløs ruter koster 56 kr.pr. md. så det da vidst nemmer at købe det ved siden af, eller læser jeg det forkert.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#92 elwood 18 år siden
Ja, det er et krav, at du er tilmeldt Betalingsservice (PBS) og du kan derfor ikke vælge at få tilsendt en faktura. Desuden skal din fakturerings- og leveringsadresse være ens.
Så han kan ikke få regningen sendt til Firmaet, så vidt jeg kan se.
#93 elwood 18 år siden
Har lige set teaser til Sex and The City, og jeg må da sige der er pyntet en del på Themet med Stort Orkestrer nu, det klær det sku hehe.
Nåja IGN's Interview med Mr. Nolan var heller ik til at stå for, manden har ikke sagt noget endnu der gør mig nervøs med hensyn til den næste film her, og her tænker jeg ikke bare på The Jokester (og hans åbenbart ekstrem anderledes måde at gå på) men også Harvey Dent, da det jo mere er hans Oprindelses Historie vi følger, glæder mig satme også til at se Aaron Eckhart som Harvey Dent.
#94 davenport 18 år siden
Har det faktisk fint. Brugte kun 90 kr. (Fatter jeg så ikke helt, men pungen bekræfter dette koriosum??)
Nu skal vi snart til stranden med hunden, og lige gå snerten af tømmermænd helt væk :)
#95 filmz-Bruce 18 år siden
Santa Claus is coming to town, 16 dage før tid! Jeg tror på julemanden!!!
#96 elwood 18 år siden
#97 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#98 DarkLight 18 år siden
#99 filmz-Kadann 18 år siden
#100 elwood 18 år siden