Overvejer at installere openoffice nu da microsoft har annulleret min 60 dages prøveversion, som så viste sig at være 60 minutters prøveversion. Jeg ved dog ikke hvor kompatibelt det er med word dokumenter og hvor stabilt det er. Leder også efter et mail program i stedet for Outlook. 2000-2500 kroner er i hvert fald alt for mange penge for mig.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg har ikke problemer med Open Office, hverken med stabilitet eller åbning af dokumenter, dog vil der opstå visse problemer, afhængigt af hvilke af funktionerne i MS Office man har brugt til dokumentet.
Afhængigt af hvad du skal bruge Office til, kan du jo evt. overveje Home-udgaven, den kan fås til omkring 900 kr.
Jeg bruger også OpenOffice og efter lidt begyndervanskeligheder (der mest skyldes min egen dumhed) er jeg godt tilfreds. Enkelte ting kan jeg godt savne fra MS Office, men ikke ting der er 900 kr værd. Så længe man gemmer i MS Office-format, ar jeg endnu ikke oplevet problemer med det kompatible.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hvis du ikke bruger alt for meget avanceret formattering i dine dokumenter, kan det faktisk betale sig at gemme i RTF i stedet, da det fylder en del mindre og kan læses af stort set alle tekstbehandlingsprogrammer.
Har lige vasket op, og er forvist til computeren, fordi der er den vigtige Oscarsluger "Elsker Dig For Evigt" i tv, og jeg får knopper og blodstyrtninger af Lie Kaas..
I morgen kommer der en sagsbehandler og besøger os, som opfølgning på sygedagpenge. Jeg havde ikke lyst til at besøge mit gamle arbejde, så hun kommer her. Og bagefter skal vi ud at købe gaver.. Jeg slap i dag, i morgen er det alvor! Jeg hader det!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
I forbindelse med en lille eksamensopgave, er jeg ved at oversætte et par kapitler fra The Female Man og skal der få den danske oevrsættelse af et vers fra Jobs Bog med - det indgår i Messias af Händel åbenbart og det er godt nok svært at få til at passe med den måde det åbenbart skal synges i bogen. Jeg skal aldrig være skønlitteraturoversætter...
Er der nogen der har en ide til hvordan man oversætter Anytown? Jeg forstår godt at det betyder en stereotypisk, normal og i denne forbindelse ligegyldig by, men ville være rart med en kortere betegnelse.
#101 cyberzed 18 år siden
#102 filmz-jonasgr 18 år siden
Leder også efter et mail program i stedet for Outlook.
2000-2500 kroner er i hvert fald alt for mange penge for mig.
'Cause I'm evil"
#103 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg har ikke problemer med Open Office, hverken med stabilitet eller åbning af dokumenter, dog vil der opstå visse problemer, afhængigt af hvilke af funktionerne i MS Office man har brugt til dokumentet.
Afhængigt af hvad du skal bruge Office til, kan du jo evt. overveje Home-udgaven, den kan fås til omkring 900 kr.
#104 DarkLight 18 år siden
#105 lagoni 18 år siden
#106 filmz-Kadann 18 år siden
Hvis du ikke bruger alt for meget avanceret formattering i dine dokumenter, kan det faktisk betale sig at gemme i RTF i stedet, da det fylder en del mindre og kan læses af stort set alle tekstbehandlingsprogrammer.
#107 davenport 18 år siden
I morgen kommer der en sagsbehandler og besøger os, som opfølgning på sygedagpenge. Jeg havde ikke lyst til at besøge mit gamle arbejde, så hun kommer her.
Og bagefter skal vi ud at købe gaver.. Jeg slap i dag, i morgen er det alvor! Jeg hader det!!
#108 lagoni 18 år siden
#109 lagoni 18 år siden
#110 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"