Gravatar

#181 lagoni 18 år siden

Taktak :) Det er kun 6 uger, men lyder rigtig interessant og relevant. Alternativet til praktikplads var at lave teoretisk opgave i samme periode og efter at ha' arbejdet på bachelor, gider jeg virkelig ikke mere af den slags lige foreløbig.

Nu kan jeg slappe af ferien over. God jul! :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#182 rockysds 18 år siden

Endelig har min egen lille soveby Bjerringbro (ja, jeg ejer hele skidtet) fået en biograf! Lang tid har den været undervejs, men på torsdag, når juleferien begynder, åbnes dørene til de første film. I første omgang er det: "Kunsten at græde i kor" og "Ratatouille".

Granted, det er ikke ligefrem Imperial-kvalitet eller Øst for Paradis-film, vi snakker her. Men bare det, at det nu kun tager mig få minutter at komme i biografen, gør mig helt opløftet. Det betyder med garanti, at jeg får set flere film på stort lærred, nu hvor det er blevet så nemt.
Så selvom de "store" og de "smalle" film, nok stadig skal ses i enten Viborg, Århus eller København, når muligheden byder sig, er det bare fantastisk.

- Edit: #177 Også tillykke herfra. Lyder fedt.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#183 Corgan 18 år siden

#178:

Det er der også... dog ikke som på den amerikanske presidents slæde.
Man kan sagtens købe "punkterfri cykeldæk" som så er dæk der indeholder kevlar. Jeg har sådan nogle på min egen cykel, og jeg har endnu ikke punkteret med dem på. De virker ganske godt.
De er lidt dyre, men de sparer dig for en masse tid og besvær.
Gravatar

#184 lagoni 18 år siden

#182 - mere tillykke til dig, det er superrart med biograf i nærheden :)

Et sted jeg savner biograf (selv om jeg sjældent er der), er Ribe. Jeg boede der et par år, da de havde Panorama med store læderstole og hyggelig stemning. Desværre var der ikke gæster nok, det er ærgeligt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#185 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Sidder og slapper af til Streets of Fire :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#186 davenport 18 år siden

Holder Friends mararton med mig selv. Er snart gennem 9. ses. Begyndte omkring kl. 14, and still going strong!! ;)

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#187 elwood 18 år siden

Har lige set den nye Wall-E trailer fra Pixar nåå den robot er satme hehe ja sød, den film ser jeg frem til, men hvornår har jeg ikke set frem til en Pixar film 8-)

Nåja og så er jeg på arbejde.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#188 DarkLight 18 år siden

Hvor er den trailer henne?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#189 elwood 18 år siden

#188 http://media.movies.ign.com/media/879/879322/vids_...

Noget af den er genbrug, fra den forige, men der er også en del nyt.

Damm jeg elsker den lille Sekvens med Luxo Jr. i starten, hehe så får den lige et lille venligt klap af Wall-E.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#190 Kyllingebenet 18 år siden

Jeg sidder og skriver en spilanmeldelse til www.UndergroundGames.dk , men den er lidt svær at komme i gang med - men hey - I kan jo lige tage et smut forbi siden og se den :D

Skriv ny kommentar: