#183 Jeg er på mit andet kevlar dæk på 2 år. Skiftede det sidste efter 4 punkteringer. Jeg havde havde til at starte med også den forestilling at det var meget svært at punktere med et kevlar dæk. Så efter de første to punkteringer undersøgte jeg lidt hvad man mener med kevlar dæk. Det er så "bare" en betegnelse for at man kommer små stykker kevlar i gummi blandingen, så dækket er mere slidstærkt og dermed hjælper det ikke det store i mod punkteringer når man f.eks. kører over glasskår eller lign. Dog tror køber jeg nok to nye dæk + slange samt et plastik/kevlar indlæg. Så må man se om det virker. Forresten fandt jeg ud af at man i USA kan købe solide dæk. Så mon ikke at jeg skal have sådan et par med hjem til sommer.
#191 Hehe men hen imod slutningen skuffer det spil dog en del, det er hele starten og mystikken omkring hvad der foregår som er det gode ved spillet, bliver spændende at se hvad Heavy Rain kommer til at handle om.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
# 193 - Det er ikke bare det, det er også hele person galleriet og stemningen i spillet, som er helt suværen, jeg har aldrig rigtig levet mig så meget ind i et spil før, som jeg gjorde med Fahrenheit, på nær lige måske Ico, som også var en helt unik oplevelse.
Men ja, det bliver rigtig spændende at se hvad de kan få ud af Heavy Rain, hvis jeg dog bare havde råd til en PS 3 :(
# Nu har jeg ikke selv spillet Fahrenheit, så jeg kan desværre ikke udtale mig om spillet, men jeg håber da ikke, at en lav karakter skræmmer dig væk fra at benytte dig af en side som vores :)
#195 har kun en ting og sige... The Longest Journey, for satan det spil puttede mig igennem følses registeret 8-)
men ja Fahrenheit, uhh var hel vild med Escape sekvensen fra politiet, der følte jeg mig Som Neo.
Hmm ahh nu du siger Ico så har du vel stiftet bekendtskab med Shadow of The Colosus(stavefejl perhaps)
Hmm er slet ikke enig med Bioshock anmeldelsen, og jeg er også rimelig sikker på at man ku få original sprog på i Crysis til koreanerne, ku man da i demo'en under settings så vidt jeg ved, det afhang vidst af sværhedsgraden.
Men lad nu det ligge, der er plads til alle, og det er heldigvis frit hvilke sider man benytter sig af til spil nyheder.
Held og lykke med sitet uanset hvad.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
# 196 - Nej, jeg vil da helt klart tjekke din anmeldelse ud, når den er færdig barracuda :)
# 197 - Jeg må med sorg i sindet erkende, at jeg ikke har stiftet bekendtskab med SotC endnu, men det står meget højt prioteret på ønskesedlen, så jeg krydser da både arme og ben for at der monstro (er det rigtigt stavet?) ikke skulle lægge et enkelt eksemplar under juletræet i år :)
# 190 Lige nu er jeg i gang med Motorstorm - det er gammelt, men ja - hellere sent en aldrig. Jeg regnerm ed at jeg vil anmlelde Uncharted: Drake's Fortune og Call Of Duty 4 i den kommende tid :)
# Tak skal du have, du kan læse mine andre anmeldelser under PS3 sektionen.
Det skal siges at siden stadig er under udvikling, og at vi er helt nye på feltet, men vi tager det hele som en oplevelse, det er trods alt sjovt for os at lave en side med vores store lidenskab; nemlig spil!
En anden ting er, at vi netop nu søger anmeldere med speciale i Xbox 360 og Wii, samt skribenter for nyhedssektionen, så hvis det er noget for dig, så send os en mail med netop din anmeldese af et spil du har, og som ikke allerede er blevet anmeldt på siden; de eneste krav vi stiller ar at anmeldelsen indeholder din ærlige mening af spillet, at den er velformuleret (dsv uden stavefejl mm) og at den er er på 3000 tegn eller mere. Hvis det lyder som noget for dig, så send os en mail på: [email protected]
ps: Håber ikke det gør noget med lidt gratis reklame - om ikke andet: undskyld :)
#191 Bobby Singer 18 år siden
#192 Scherlund 18 år siden
#193 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#194 lagoni 18 år siden
#195 Bobby Singer 18 år siden
Men ja, det bliver rigtig spændende at se hvad de kan få ud af Heavy Rain, hvis jeg dog bare havde råd til en PS 3 :(
#196 Kyllingebenet 18 år siden
#197 elwood 18 år siden
men ja Fahrenheit, uhh var hel vild med Escape sekvensen fra politiet, der følte jeg mig Som Neo.
Hmm ahh nu du siger Ico så har du vel stiftet bekendtskab med Shadow of The Colosus(stavefejl perhaps)
Hmm er slet ikke enig med Bioshock anmeldelsen, og jeg er også rimelig sikker på at man ku få original sprog på i Crysis til koreanerne, ku man da i demo'en under settings så vidt jeg ved, det afhang vidst af sværhedsgraden.
Men lad nu det ligge, der er plads til alle, og det er heldigvis frit hvilke sider man benytter sig af til spil nyheder.
Held og lykke med sitet uanset hvad.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#198 Bobby Singer 18 år siden
# 197 - Jeg må med sorg i sindet erkende, at jeg ikke har stiftet bekendtskab med SotC endnu, men det står meget højt prioteret på ønskesedlen, så jeg krydser da både arme og ben for at der monstro (er det rigtigt stavet?) ikke skulle lægge et enkelt eksemplar under juletræet i år :)
#199 Bony 18 år siden
#200 Kyllingebenet 18 år siden
# Tak skal du have, du kan læse mine andre anmeldelser under PS3 sektionen.
Det skal siges at siden stadig er under udvikling, og at vi er helt nye på feltet, men vi tager det hele som en oplevelse, det er trods alt sjovt for os at lave en side med vores store lidenskab; nemlig spil!
En anden ting er, at vi netop nu søger anmeldere med speciale i Xbox 360 og Wii, samt skribenter for nyhedssektionen, så hvis det er noget for dig, så send os en mail med netop din anmeldese af et spil du har, og som ikke allerede er blevet anmeldt på siden; de eneste krav vi stiller ar at anmeldelsen indeholder din ærlige mening af spillet, at den er velformuleret (dsv uden stavefejl mm) og at den er er på 3000 tegn eller mere. Hvis det lyder som noget for dig, så send os en mail på: [email protected]
ps: Håber ikke det gør noget med lidt gratis reklame - om ikke andet: undskyld :)