#238 Og fik så karakteren i dag. Et 7 tal, hvilket vel i for sig er tilfredsstillende nok (vist nok svarende til 8-9 på den gamle skala). Jeg synes dog alligevel ikke at der er den samme tilfredsstillelse over at få karakterer på den nye skala, andet end at man kan sige at der nu er en eksamen mindre.
Og at et syvtal så svarer til at få et C, er helt hen i vejret. Et C svarer til en meget utilfredsstillende opgave.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Er lige kommet hjem fra forundersøgelse på fertilitetsklinik. Det blev reagensglasmetoden der var det bedste, så det skal vi igang med efter nytår. Fruen skal lige smide 4-6 kg., og vi skal holde op med at ryge...! ourgh!
Ellers lå der besked fra forsikringen. Erstatning på 22k! så det er jo for vildt. :D
Så indtil videre en god dag :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige været ude på hospitalet og se til min eks-svigerfar. Han var helt væk, smuldret ind til ingenting, næsten ingen hår og tydeligt at se svulsten i hjernen. Sov og kom ikke til bevidsthed, mens jeg var der. Sørgeligt at se en mand stærk som hingst, som altid har knoklet og hjulpet andre, nu ligge hjælpeløs og alene her i juledagene og det kun er et spørgsmål om dage.
Sætter en del i perspektiv!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sidder meget stille lige nu. Min mor tvang mig til at få en akut tid ved lægen i formiddags, da jeg stort set ikke kunne bevæge mig pga. rygsmerter. Efter at ha' fået en nål i ryggen og slugt nogle stærke piller, går det lidt bedre, men jeg føler mig stadig 50 år ældre når jeg skal rejse mig. Heldigvis var det ikke en diskusprolaps, men jeg skal passe på og håbe det ikke sker. Bliver en hård jul, men i det mindste slipper jeg for at hjælpe med at male og gøre rent.
#241 - på Undervisningsministeriets hjemmeside står der at et C betyder "Good – generally sound work with a number of notable errors", det lyder da lidt mere positivt end den betydning du skriver :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
# 244 Foeler med dig og sender baade dig og ham mange positive tanker. Det er et barsk syn som man ikke saadan lige kan ryste af sig, saa jeg kan godt saette mig ind i hvordan du har det lige nu :(
# 245 Sender ogsaa dig positive tanker saa du tros dine smerter kan faa en god jul/god nytaarsaften alligevel - god bedring :)
Fik lige "lønseddel" ind af døren. Lidt over 6000,- til udbetaling i dagpenge??? Jeg skal bruge mindst 10500,- så den med Filmz egen Anders And holder altså stadig! Dejligt de gider sende den slags før jul, så man rigtig kan gå og bekymre sig, og ikke kan få fat i nogen alligevel.
Nå, nu skal jeg til Kolding med et par venner, håber det hjælper på mit dårlige humør!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#241 filmz-jonasgr 18 år siden
Jeg synes dog alligevel ikke at der er den samme tilfredsstillelse over at få karakterer på den nye skala, andet end at man kan sige at der nu er en eksamen mindre.
Og at et syvtal så svarer til at få et C, er helt hen i vejret. Et C svarer til en meget utilfredsstillende opgave.
'Cause I'm evil"
#242 davenport 18 år siden
Ellers lå der besked fra forsikringen. Erstatning på 22k! så det er jo for vildt. :D
Så indtil videre en god dag :)
#243 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#244 filmz-Bruce 18 år siden
Sætter en del i perspektiv!
#245 lagoni 18 år siden
#241 - på Undervisningsministeriets hjemmeside står der at et C betyder "Good – generally sound work with a number of notable errors", det lyder da lidt mere positivt end den betydning du skriver :)
#246 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 245 Sender ogsaa dig positive tanker saa du tros dine smerter kan faa en god jul/god nytaarsaften alligevel - god bedring :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#247 filmz-Bruce 18 år siden
DVDPacific har lige shippet Eastern Promises, men endnu bedre, forhåbentlig en af årets bedste HD udgivelser for undertegnede, Thats Entertainment!
#248 elwood 18 år siden
The world is a stage,
The stage is a world of entertainment!
har fået den melodi på hjernen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#249 davenport 18 år siden
Dejligt de gider sende den slags før jul, så man rigtig kan gå og bekymre sig, og ikke kan få fat i nogen alligevel.
Nå, nu skal jeg til Kolding med et par venner, håber det hjælper på mit dårlige humør!
#250 filmz-Aras 18 år siden
Muums, dejligt der er blevet købt konfekt og andet lækkert.. :)
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".