Gravatar

#271 Bobby Singer 18 år siden

Hmm...!

Jeg er det sidste levende menneske tilbage på den her side........WUHUUU! :)
Idjit
Gravatar

#272 rockysds 18 år siden

The Last Man on Filmz is not alone...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#273 elwood 18 år siden

Pftt amateurs!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#274 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 265 ... and merry x-mas 2 U o<:o)

Har haft en fremragende dag i dag, med hele min amerikanske familie. Masser af god mad, masser af grin og julehygge. Alle var glade og vi fik baade snakket og jeg fik hilst paa familiemedlemmer jeg ikke har set i lang tid.

Flere af gaverne var hjemmelavde, da min kones familie er meget kreative, saa der var masser af personlighed i gaverne, mere end vaerdi i dollars, saa det var super dejligt.

Jeg er godt nok meget traet nu, men paa en rigtig dejlig maade. Det bliver godt nok svaert at tage hjem igen efter dels saadan en aften og saa dejlig som de foerste 2 1/2 uge har vaeret.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#275 filmz-Bruce 18 år siden

#270 Apropos, så indleder Bruce jo også sin koncert med "ARE THERE ANYBODY ALIVE OUT THERE", hvorefter han ryger ind i "Radio Nowhere". Men formentlig er det også det du hentyder til :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#276 Bobby Singer 18 år siden

# 275 - Jeg har som sagt ikke den store kendskab til Bruce Springsteens musik (ja, jeg ved godt, at der er gået noget galt i opdragelsen der) så det vidste jeg faktisk ikke.

Jeg synes bare, at der blev skræmmende stille herinde i et kort øjeblik :)
Idjit
Gravatar

#277 filmz-jonasgr 18 år siden

Har set et afsnit af "John from Cincinnati" og jeg kunne rigtig godt lide det. Især Austin Nichols spiller rigtig godt som John, ligesom resten af ensemblet spiller på et højt niveau.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#278 davenport 18 år siden

Fik også den nye Springsteen af min søs. Den er fanme fed!
Vildt som han lyder som et pearl jam nummer på Radio Nowhere. (Men nu er det jo også en fed producer der har hjulpet til ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#279 filmz-Bruce 18 år siden

#278 Den er sindssygt god! Det bedste han har lavet siden The River i 81 og ja, der er jo en god grund til, at du tænker på Pearl Jam :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#280 davenport 18 år siden

Jeg hørte den 3 gange lige efter hinanden, back to back ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: