Gravatar

#261 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Sidder og er frustreret over at mit HTML/Flash julekort til venner og bekendte ikke fungere som jeg har ellers har siddet og arbejdet paa i mange timer og desvaere ikke kommer ud til nogen i aften - Oev :( .... naa men glaedelig jul til alle alligevel !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#262 rockysds 18 år siden

Har haft en rimelig crappy juleaften so far.
Mine bedsteforældre er på besøg, og her for 2½ time siden besvimede min bedstemor, faldt og fik en flænge i panden over det ene øje. Hun kom til bevidsthed næsten lige efter, men havde det forholdsvis dårligt. Jeg tog med begge mine bedsteforældre og min far op på skadestuen i Viborg, så de kunne tjekke for hjernerystelse, prøve at finde en grund til, hvorfor hun besvimede, og sy hende.
Personalet var venligt, og vi var der kun lidt over en time, hun kunne komme hjem hertil igen og har det fint nok nu. Men det gav noget af en forskrækkelse.

Nu er julemaden dog på bordet, familien samlet, humøret godt, og julen will work it's magic. All's well, that ends well.
Men ikke ligefrem en drømmestart på juleaften...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#263 elwood 18 år siden

#261 ahh det træls sådan noget, kan selv huske da jeg havde lavet en Stop Motion animation som Fødseldags indbydelse engang, og da jeg så sku Rendere det, til en fil, crashede programmet, heldigvis ku jeg genskabe det ved manuelt at indføre billederne på timelinen.

#262 Ahh ik nogen heldig start, håber i trods omstændighederne får/fik en fortsat god aften.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#264 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 262 Haaber i fik en nogenlunde aften alligevel !

# 263 Ja, ret surt naar det sker saa ingen har faaet jule kort i aar fra mig - Oev, saa maa man blot haabe at de almindelige breve kommer frem i tide :-/

Har slet ikke holdt juleaften for foreste gang i mit liv, men istedet forberedt rigtig amerikanske jul til i morgen tidelig og eftermiddag med hele familien herover - hvis man tror at Koebenhavn er travl op til jul - pew saa skulle de proeve at vaere her - golly gee det har vaeret en hektisk dag !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#265 filmz-Bruce 18 år siden

#262 Håber I tog revanche i løbet af aftenen!

#264 Merry Xmas!!! Hvis du hører en klokke, så er der en .... :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#266 rockysds 18 år siden

#263,264,265
Aftenen derefter var faktisk rigtig hyggelig. Maden var lækker, og der blev taget godt for sig. Juletræet strålede, og humøret var højt og muntert.

Min bedstemor har det helt fint nu og virker frisk. Men selvfølgelig var begge mine bedsteforældre ret udmattede i går, og det blev ret sent, inden vi sluttede, da vi jo var efter "tidsplanen", men de så begge ud til at nyde aftenen. Og det gjorde vi andre også.

Så alt i alt var det en rigtig god juleaften, der bare lige have ramt et bump på vejen.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#267 mr gaijin 18 år siden

Jeg havde en hyggelig juleaften med familien igår, men min jul starter først for alvor i morgen, når min kæreste kommer med flyet fra Tokyo. Jeg har ikke tænkt på andet de sidste tre måneder.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#268 Kyllingebenet 18 år siden

Så er min anmeldelse af Call Of Duty 4 oppe på UndergroundGames.dk
til jer som ville læse den! :)
Gravatar

#269 dyg 18 år siden

Dejligt. Stiger ombord på toget i Vejle. Vi bliver holdende i lidt tid og så kommer følgende besked over højtalerne: "Hvis der er en læge ombord skal vedkommende kontakte personalet". Der var så en lige ved siden af mig, hun fik så at vide af togføreren: "Vi har ramt noget, men vi ved ikke om det er et menneske".

Vi kørte ti minutter senere. Lægen kom tilbage uden at sige noget, så det var jo nok ikke et menneske.

Men ellers havde jeg en hyggelig juleaften i går, desværre ingen film-relaterede gaver, dem må jeg selv købe mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#270 Bobby Singer 18 år siden

Er i stadig i live derude?... :)

Nå men lige nu sidder jeg og hører min nye Bruce Springsteen cd.
Idjit

Skriv ny kommentar: