Har lige modtaget en meget grim mail fra en kollega, som ikke rigtig kunne tolerere at jeg har sagt fra og ikke ønsker at fortsætte samarbejdet, hverken privat eller professionelt.
Ellers sidder jeg og kigger lidt på en liste over HD/BD film jeg bestilte i nat og overvejer et par titler mere efter at have sludret lidt med Kadann hertil morgen ;)
Sidder og leder efter et billede med et alien(rumvæsen) foster på (ligesom dem man får taget ved lægen, men bare med en alien på istedet) som jeg kan bruge til at lave lidt sjov med en kollega, der kommer tilbage fra barsel på Mandag.
Men det er satme ikke til at opdrive synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige fået at vide at jeg skal til eksamen d. 12 december. Altid rart at Universitetet kan melde sådan noget ud i god tid. Så to opgaver og en eksamen på 1½ måned. Der er vist noget om at julen er en travl tid.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Den kan jeg slå: sidste år fik vi vores dato til grammatikeksamen at vide 5 dage før, der var stress. Og to opgaver og 1 eksamen på 1½ måned lyder ikke af supermeget - jeg har ikke selv mere, men det er fordi jeg går på et stener-studie, men kender da flere der har 4-5 eksamener på 3-4 uger.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#25 5 dage før er jo grotesk. Jeg tror nok også at det bare er mig der piver lidt, for umiddelbart er der god tid. Måske fordi jeg kommer fra historie, hvor arbejdspresset var minimalt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
# 26 35 discs før jeg snakkede med Kadann ... voksede lidt efter en snak med ham. Har benyttet mig af en del rabatter, Thanksgiving sale, promotions, 2 for 1 og diverse andre gode tilbud, så der kommer nok en pakke eller 2 mens jeg er væk til din adresse ;)
På under 25 timer har jeg brugt små 400 dollars ;) ... Har bl.a. bestilt Grand Prix, Close Encounters, Blade Runner, Apocalypto, The Prestige, Casablanca, 2001, Streets of Fire, Tim R & Dave M ..., Hollywoodland for blot at nævne et par stykker.
Ikke øvhovedet endnu, men en af samme skuffe, der blev meget paf over min reaktion ... yes there will be blood :)
#21 wiseguy 18 år siden
Om lidt kommer, der nok en eller anden skovl fra Enhedslisten og giver os begge en ordentlig opsang ;o)
#22 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Ellers sidder jeg og kigger lidt på en liste over HD/BD film jeg bestilte i nat og overvejer et par titler mere efter at have sludret lidt med Kadann hertil morgen ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#23 elwood 18 år siden
Men det er satme ikke til at opdrive synes jeg.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#25 lagoni 18 år siden
#26 filmz-Bruce 18 år siden
Spændende, så er der 100 HD film på vej :D
#27 filmz-jonasgr 18 år siden
Jeg tror nok også at det bare er mig der piver lidt, for umiddelbart er der god tid. Måske fordi jeg kommer fra historie, hvor arbejdspresset var minimalt.
'Cause I'm evil"
#28 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
På under 25 timer har jeg brugt små 400 dollars ;) ... Har bl.a. bestilt Grand Prix, Close Encounters, Blade Runner, Apocalypto, The Prestige, Casablanca, 2001, Streets of Fire, Tim R & Dave M ..., Hollywoodland for blot at nævne et par stykker.
Ikke øvhovedet endnu, men en af samme skuffe, der blev meget paf over min reaktion ... yes there will be blood :)
#29 filmz-Kadann 18 år siden
Du har slet ikke godt af alle de film. ;)
#30 filmz-Crystalstar1200 18 år siden