Gravatar

#71 dyg 18 år siden

Sidder her på en regnfuld dag, hvor jeg er godt snottet og har ondt i maven... Sikke en fødselsdag :( Glæder mig bare til på lørdag morgen, hvor flyveren letter kl. 7 og ikke lander igen før den når Tenerife!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#72 elwood 18 år siden

Sad lige og kiggede gamle tråde igennem fordi jeg sku finde noget, og så stødte jeg lige på den her

WTF?

hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#73 elwood 18 år siden

Nå det blev heller ikke idag jeg får net, Yousee(jeg vender mig sku ik til det navn) siger at de ikke kan se betalingen gået ind, men i følge vores system er regningen blevet bogført og det hele, meget mystisk.

Det korte af det lange er jeg stadigvæk ikke har net derhjemme.
Gravatar

#74 Bony 18 år siden

#73 - Man kan nærmest læse i mellem dine posts, at du sidder og ryster pga abstinenser. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#75 filmz-jonasgr 18 år siden

Leder efter Hurricane Carters selvbiografi, enten til at låne eller til en billigere pris end den vanvittige pris som Amazon vil tage for den.
http://www.amazon.com/Sixteenth-Round-Number-Conte...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#76 Bony 18 år siden

Jeg sidder og er godt kogt oveni hovedet lige nu. Tager et smut til Jylland her i weekenden, så har haft lidt småtravlt med fem afleveringer, der skal laves og sendes inden d. 13 december. Og med torsdag, fredag, lørdag dedikeret til Århusiansk druk, inklusiv søndag til reparation (og togtur), er der ikke mange dage at lave opgave i.

Har dog fået taget mig gevaldigt sammen idag, og har fået lavet to af de mindre skriftlige og er nu igang med en af de større. Det er altid noget at jeg finder det interessant og spændende at lave. Så er motivationen der i det mindste. Men nu er det så at trætheden begynder at melde sig. :(
Gravatar

#77 Bony 18 år siden

Så blev jeg endelig færdig. Nu kan jeg smutte i seng med god samvittighed. Så fik jeg også indhentet tidsplanen lidt, og kan nu drikke øl i Århus med god samvittighed. En halv dag mandag til analyse og synopsis af et valgfrit værk og så historieopgave resten af mandag og tirsdag. Heldigt at det er et af yndlingsfagene. Så glæder man sig jo ligefrem til at skulle i gang med den. :)
Gravatar

#78 elwood 18 år siden

#74 hehe you got that right, sad forgæves og forsøgte at komme ind på filmz via. min pocket pc igår, men siden blev aldrig loadet frem, min mistanke er pocket pc'en mangler Flash, men jeg er ikke sikker.

Jeg kan kun lige akkurart tjekke min mail, jeg gik rundt med min PSP for at scanne efter trådløs net i min opgang, og alle de gode forbindelser viser sig desværre at være i de nederste etager, så jeg kan ikke engang nasse på folks åbne linier.

Håber dælme snart det går i orden, jeg kan da ikke klare at undvære filmz en hel dag 8-)
Gravatar

#79 elwood 18 år siden

Så sku mit internet være låst op igen, så må vi se om det passer når jeg kommer hjem 8-)
Gravatar

#80 davenport 18 år siden

Fik lige snakket med forsikringen i dag ang. indbrud.
Det var en rar dame, der tog imod på telefonen. Hun sender en taksator ud næste uge, for at sammen med os at bedømme de stjålne smykker. Det er jo svært at sætte værdi på arvegods.
Fandt lige ud af i dag, at den mappe vi har vores papirer i også blev nakket. Har ikke skulle bruge den før i dag, men den var sku væk. Det er ikke rart, at ens personlige ting med cpr. osv. er væk..
Har heldigvis kvitteringen for mit anlæg et andet sted, så de ikke kan se hvad der ellers gemmer sig i huset.

Nu skal vi i REMA1000, der åbner i sdr. bjert i dag, med medister til en 10er.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: