Har lige snakket med familien hjemme i USA og der er faldet næste 130 mm regn og det regner stadig. Det gør bl.a. at mine svigerforældre har måtte tage på Motel og min søn ikke kan komme på arbejde da der er vand i butikken og parkeringspladsen udeforan er en stor dyb vandpyt. Flere andre områder står også under vand, så måske skal jeg tage svømmefødder og maske med og snorkle istedet for at stå på ski i år.
Har mere eller mindre fået godkendt mit emne til min litteraturopgave. Ville egentlig gerne have undervist om terrorisme, men når ens vejleder siger at det er meget svært, så tror jeg bare jeg holder mig fra det.
Undersøger i øvrigt hvilke kendte homoseksuelle personligheder der findes. Ganske interessant.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Her for et par dage siden var der i en tråd en som nævnte en masse af de der obskøre navne på folk på IMDB, hva dælen var det lige for en tråd det var i ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nå nu vil jeg tage hjem til mit internetløse hjem for tiden, på grund af Youpee har besluttet at irretre mig, så jeg er nok først på igen engang i morgen når jeg er på arbejdet.
Min egen forbindelse kommer forhåbentlig op igen i løbet af torsdagen hvis jeg er heldig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og roder med en anmeldelse af Smackdown vs. Raw 2008 (PS3) - og har uendligt svært ved at finde på noget at skrive...er glad for at jeg mest er filmanmelder!
Jeg er lige kommet hjem efter at have lavet layout i 11 timer i InDesign til et magasin. Man lærer meget på journalisthøjskolen. Ikke mindst at hælde en flod af kaffe i sig.
Sad igår og forsøgte desperart at finde et åben acces point, det lykkedes også, men signalet var ikke stærkt nok desværre, damm hvor er man afhængig af Indernettet, når man ikke har det.
Yousee har jo cuttet min linie fordi de ikke har modtaget betaling for min linie (som bliver betalt af arbejdet) Yousee sender så også til den gamle arbejdsplads, som ikke findes mere, jeg får så først et brev et par dage før de lukker linien, de har ikke engang sendt en ryjkker eler skrevet vi ikke har modtaget betaling for den og den måned.
Og regnskabsfolkene der kan se hvor det er gået galt med regningen er først tilbage Torsdag, det er hårder tider...
Håber nogle af mine film er kommet når jeg kommer hjem, det ku opmundtrer mig lidt.
#61 filmz-sanjo 18 år siden
#62 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#63 filmz-jonasgr 18 år siden
Undersøger i øvrigt hvilke kendte homoseksuelle personligheder der findes. Ganske interessant.
'Cause I'm evil"
#64 filmz-Aras 18 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#65 cyberzed 18 år siden
#66 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#67 elwood 18 år siden
Min egen forbindelse kommer forhåbentlig op igen i løbet af torsdagen hvis jeg er heldig.
#68 dolphinfriendly 18 år siden
#69 mr gaijin 18 år siden
#70 elwood 18 år siden
Sad igår og forsøgte desperart at finde et åben acces point, det lykkedes også, men signalet var ikke stærkt nok desværre, damm hvor er man afhængig af Indernettet, når man ikke har det.
Yousee har jo cuttet min linie fordi de ikke har modtaget betaling for min linie (som bliver betalt af arbejdet) Yousee sender så også til den gamle arbejdsplads, som ikke findes mere, jeg får så først et brev et par dage før de lukker linien, de har ikke engang sendt en ryjkker eler skrevet vi ikke har modtaget betaling for den og den måned.
Og regnskabsfolkene der kan se hvor det er gået galt med regningen er først tilbage Torsdag, det er hårder tider...
Håber nogle af mine film er kommet når jeg kommer hjem, det ku opmundtrer mig lidt.