Gravatar

#131 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 129 Haaber virkelig det bedste for dig, men du maa se at faa din/en laege til dig for det er forkert at din fod sover, om noedvendig maa du enten tage paa skadestuen eller til laegevagten - endnu en gang gode tanker og bedring herfra ;)

# 130 Det goer jeg ogsaa - regner med med at tage til Seattles stoerste HiFi butik i weekenden, saa det kan maaske redde lidt af ferien :)

I din kaelder maa begge film vaere en oplevelse :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#132 Syndrome 17 år siden

Har lige realiseret at klokken er 7:44, og at jeg har spillet Call of Duty 4 det meste af natten.. Uha hvor er det farligt, når noget er så tidsrøvende.. :)
danielbloch.dk
Gravatar

#133 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Hold da helt fast !!! Klokken er 23.30 her og vi har snestorm. Var ude og koere i det for lidt siden for at hente min soen og det sner helt vild meget. Har ikke oplevet saa meget sne i mange aar - pew !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#134 davenport 17 år siden

Her stormer det. Og det regner helt vildt, så nu er marken ved siden af oversvømmet, hvilket betyder at vores toilet er brugeligt. Det er træls, og ikke mindst uhumsk.
Igår lynede det, og efter sidste gang, har jeg det ikke så godt med lyn mere, fandt jeg ud af...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#135 lagoni 17 år siden

Så har jeg været både ved kiropraktor og læge igen. Det er åbenbart helt fint min fod stadig sover, det er 'bare' en nerve der nok er i klemme eller irriteret. I det mindste gør ryggen ikke så ondt lige nu, men det er altså noget underligt noget... Jeg er træt af at vente på rygcenteret, men lige nu må jeg bare koncentrere mig om eksamen og praktik.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#136 davenport 17 år siden

Jeg har søgt job i dag, og ordnet alle de der netting ledige skal. Bla. ved min A-kasse, hvor jeg skal til samtale om hvordan jeg laver et CV.... Jeg har undervist i CV, så det tager nok 5 min.

Så nu har jeg 3 - 4 jobs, som er mulige:
1) Toldmedarbejder ved et transportfirma (admin. arbejde)
2) HR assistent ved UPS
3) Konsulent ved Ramsdal
4) Holdleder på Jøbsøgningsværkstedet

Så jeg gør da lidt...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#137 cyberzed 17 år siden

#136 Hvis bare du sørger for at jeg ikke skal betale told for mine pakker :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#138 filmz-jonasgr 17 år siden

#135 God bedring.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#139 Guts 17 år siden

Min kæreste har lige siddet og set Ellen DeGeneres på Zulu og bagefter kom hun rendende og ville vise mig en bog hun havde med i showet. Og den vil hun virkelig gerne have. Så nu er jeg på udkig efter den, men kan ikke finde den...ihvertfald ikke et sted der har den på lager. Bogen hedder "Creature" af Andrew Zuckerman.

Håber I kan hjælpe mig? Det må gerne være med fri fragt...altid rart.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#140 Scherlund 17 år siden

Har lige set sidste afsnit af Battlestar Galactica Sæson 1. Damn... Nu kan jeg jo slet ikke vente på at få sæson 2. Har bestilt sæson 2 og den står som afsendt. Men bliver helt nervøs da den er bestilt hos cd-wow.

Skriv ny kommentar: