Har lige set lidt i den dersens 1001 bog og den ser noget mere interessant ud end jeg havde regnet med. Selvfølgelig lader beskrivelserne noget tilbage at ønske, men for mange af dem, er de ok som en introduktion. Glad for at se, at jeg har set på 60-70% af filmene mellem 1930-1950 og at der derfor er nok at gå igang med endnu :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg ved, at Kim Skotte har fået lov til at bidrage til den danske udgave (bl.a. med "En soap"). Betyder det, at han samtidig har fjernet nogle af de "originale" film, så titlen 1001 film stadig kunne passe...? Eller er det nu i virkeligheden 1001-1011 (eller lign.) film?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Har været AFK nogle dage, da mit stik til tastatur stod af. Nu fik jeg så købt et nyt i dag, og dette er det første jeg skriver på det. Man skal lige vende sig til et nyt. Men det er trådløst, det er meget fedt.
Er så småt ved at være klar til i morgen. 7 mand høj, men til en understreget rolig aften, uden abefest. Håber på rødvin og TP, samt ingen krudt! (Man brænder ikke sine penge af på den måde!!)
Der er købt 2 kg. okse, som skal på grillen, samt suppe med kæmperejer og grillet frugt med is til dessert. Det skal nok blive godt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nu følger jeg lige op fra sidste tråd, mht brummen i højtalerne.
Jeg tror kilden er fundet - det lyder i hvert fald som bummen fra transformeren der fikser strømmen fra dansk strøm til recieveren, der er en amerikansk. Sagen er den, at jeg har prøvet på en fandens masse måder at isolere højtalerkablerne uden held. Jeg skal alligevel lave en helt ny omsætning i stuen, så vil prøve det og i samme åndedrag ordne kablerne mest hensigtsmæssigt.
Er der mulighed for at selve recieveren har taget skade? :/
Hold kæft hvor har jeg onde tømmermand, og hold kæft hvor er jeg glad fo min nye Blade Runner: Final Cut dvd... er nok lige nødt til at ha den box der er udgivet. Er der nogen der har set Eastern Promisis? og hvis ja, er den fed? P.S. Boller i k. burde være en national ret!!!
#1 filmz-Bruce 17 år siden
Har lige set lidt i den dersens 1001 bog og den ser noget mere interessant ud end jeg havde regnet med. Selvfølgelig lader beskrivelserne noget tilbage at ønske, men for mange af dem, er de ok som en introduktion. Glad for at se, at jeg har set på 60-70% af filmene mellem 1930-1950 og at der derfor er nok at gå igang med endnu :)
#2 chandler75 17 år siden
#3 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#4 filmz-jonasgr 17 år siden
Og håbe på at det lokale bibliotek herude i "the wilderness" har fået skaffet mine bøger.
'Cause I'm evil"
#5 davenport 17 år siden
Er så småt ved at være klar til i morgen. 7 mand høj, men til en understreget rolig aften, uden abefest. Håber på rødvin og TP, samt ingen krudt! (Man brænder ikke sine penge af på den måde!!)
Der er købt 2 kg. okse, som skal på grillen, samt suppe med kæmperejer og grillet frugt med is til dessert.
Det skal nok blive godt!
#6 dolphinfriendly 17 år siden
Nu følger jeg lige op fra sidste tråd, mht brummen i højtalerne.
Jeg tror kilden er fundet - det lyder i hvert fald som bummen fra transformeren der fikser strømmen fra dansk strøm til recieveren, der er en amerikansk. Sagen er den, at jeg har prøvet på en fandens masse måder at isolere højtalerkablerne uden held. Jeg skal alligevel lave en helt ny omsætning i stuen, så vil prøve det og i samme åndedrag ordne kablerne mest hensigtsmæssigt.
Er der mulighed for at selve recieveren har taget skade? :/
#7 filmz-Bruce 17 år siden
#8 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#9 filmz-Kadann 17 år siden
#10 Agenten 17 år siden