Gravatar

#211 DarkLight 17 år siden

#209, det er fysisk umulig at holde den på den størrelse hvis der skulle være et drev med. Du brokker dig over basal fysik :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#212 gi-jones 17 år siden

#205: Jeg elsker den måde de har lavet den reklame. Er der nogen der ved hvem der har lavet musikken?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#213 elwood 17 år siden

Band: yael naim

sang: New Soul

The Internet is amazing
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#214 davenport 17 år siden

Sidder og kommer i gear til jobsamtale. Håber jeg bliver the chosen one, selvom det ligger langt fra mit hjem, og jeg får ca. 3 timers transport pr. dag.
Men jeg er ikke som sådan nervøs, det er jeg sjældent til den slags. Mere spændt!
Men man skal ikke tænke på ting som, at det kan få bøtten til og vende og den slags.. SÅ bliver man nervøs!
Men jeg håber på at jeg når dagen er omme, er HR Assistent ved UPS Danmark.
Nu må vi se...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#215 Syndrome 17 år siden

#124 - held og lykke med samtalen :)

Jeg er lige blevet færdig med at se "The Machinist", hvilket egentligt er en super fed film.. Man kan så godt argumentere for at jeg skulle have set den lidt før.. my bad.. :)
danielbloch.dk
Gravatar

#216 filmz-Bruce 17 år siden

#214 Held og lykke!!!

Er øm i hele kadavaret efter en late night 90 minutters squash session igår og har nu dejlig halvfyldt mave efter endnu en salat frokost. Forbandede nytårsforsætter!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#217 DarkLight 17 år siden

#216, salat gør det nu ikke alene. 200 gram magert kød og en skive rugbrød, giver systemet noget at arbejde med :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#218 elwood 17 år siden

You don't make friends with salad.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#219 filmz-Bruce 17 år siden

#217 Ja, men jeg starter med en kold tyrker de første par uger :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#220 wiseguy 17 år siden

SALAT FROKOST!!!! ????? SALAT FROKOST!!!! Nej nu må du fandme lige tage dig sammen!!! Måske dør du om 30 sekunder, så har dit sidste måltid været en SALAT FROKOST!! Stram op!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: