#32 - NayZe tjek Samsung F model, det er virkelig et kvalitet fjernsyn, som jeg i hvertfald er blevet forelsket i. Jeg overvejede også kort at købe M8.
Efter at American Gangster har haft premiere, er jeg stødt på to forskellige "filmhistoriens 10 hårdeste gangstere" lister. Åbenbart er de begge forfattet af to ble praktikanter, som tror "year 0 B.C." er alt før 1970, så selv om de muligvis er kommet ud af mors skød med hovedet først, var det stadig omklamret af deres egen røv!
Man forfatter ikke lister som disse og ignorerer mænd som Edward G. Robinson, James Cagney, Humprey Bogart og Robert Mitchum.
Pffffftttt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 26 Det er en Samsung BD-UP5000, som en svensk forhandler goer kodefri, men da jeg e-mailede dem i November havde de endnu ikke en pris, men de sagde dog at den ville blive under 10.000 SEK.
# 35 Kaere Bruce du ved jo godt at dem som laver listerne sikkert er paa samme alder som dem, som anmelder rock paa visse blade, der er for unge til at tage de gamle ikoner alvorligt, saet nu de naevner navne saa de bliver noed til at se/laese om/lytte til navne fra en anden tid - uha det er formeget at forlange ;o)
#31 elwood 17 år siden
Samsung
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 dyg 17 år siden
#33 filmz-Bruce 17 år siden
#34 intak 17 år siden
#35 filmz-Bruce 17 år siden
Man forfatter ikke lister som disse og ignorerer mænd som Edward G. Robinson, James Cagney, Humprey Bogart og Robert Mitchum.
Pffffftttt!
#36 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
# 35 Kaere Bruce du ved jo godt at dem som laver listerne sikkert er paa samme alder som dem, som anmelder rock paa visse blade, der er for unge til at tage de gamle ikoner alvorligt, saet nu de naevner navne saa de bliver noed til at se/laese om/lytte til navne fra en anden tid - uha det er formeget at forlange ;o)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#38 filmz-Bruce 17 år siden
#37 Du har absolut og helt endegyldigt ret. Det kan være der er penge i et vikarbureau for babysittere for anmeldere? :)
#39 filmz-Kadann 17 år siden
Robert Mitchum er en af de hårdeste fucker, der har optrådt på film. :)
#40 dyg 17 år siden