Jeg sidder overfor en kvindelig kollega der netop har bestilt biletter til AvP 2, og da jeg udtalte om hun seriøst ku li dem sagde hun og jeg citere "De er da fede"
Findes der ikke et smuthul i lovgivningen, der gør jeg må
make her Disapear...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
# 63 Hmmm maaske kunne du finde en trylleformular i Harry Potter boegerne eller ... ;)
Har efter megen research og samtale med en del brugere af Samsung BD Maskiner (incl. den model jeg havde faaet tilbudt) besluttet at koebe en god receiver med tilhoerende hoejttalere og vente et par maaneder med en ny afspiller.
Hmm så skal jeg bare lige ha fundet en måde at bedøve hende på, self. vil det være best hvis hun er ved bevisthed, men jeg tror det bliver lidt svært at holde hende.
Hmm ser ud til jeg lige skal en tur på Ebay og handle, eller også ha fat i piet van deurs 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Bare udtal de magiske ord med dyb stemme, "hvad er det?". Så ryger hun i trance og så hammer du den ind i hjernen. Men den er nok ikke helt let at finde på hende.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#61 filmz-Bruce 17 år siden
Og her gik jeg og så mig selv som en rightie-libertarianer og så tungekysser jeg med Karl Marx.
Hvor har jeg nu lagt den håndledsflænser!?!?!
#62 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#63 elwood 17 år siden
Findes der ikke et smuthul i lovgivningen, der gør jeg må
make her Disapear...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#64 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Har efter megen research og samtale med en del brugere af Samsung BD Maskiner (incl. den model jeg havde faaet tilbudt) besluttet at koebe en god receiver med tilhoerende hoejttalere og vente et par maaneder med en ny afspiller.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#65 filmz-Kadann 17 år siden
Det lyder som en god plan, noget Onkyo 805 måske? :)
#66 filmz-Bruce 17 år siden
I middelalderen brugte man trepanation på den slags mennesker. Jeg mener stadig det er lovligt at udføre i dette tilfælde.
#67 elwood 17 år siden
Hmm så skal jeg bare lige ha fundet en måde at bedøve hende på, self. vil det være best hvis hun er ved bevisthed, men jeg tror det bliver lidt svært at holde hende.
Hmm ser ud til jeg lige skal en tur på Ebay og handle, eller også ha fat i piet van deurs 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#68 filmz-Bruce 17 år siden
Bare udtal de magiske ord med dyb stemme, "hvad er det?". Så ryger hun i trance og så hammer du den ind i hjernen. Men den er nok ikke helt let at finde på hende.
#69 cyberzed 17 år siden
#70 davenport 17 år siden
Han kunne få en amfetaminjunkie til at falde i søvn, bare ved at være tilstede i samme landsdel...
Wow, har lige ædt meget af en hjemmelavet lasange. Er så mæt, at jeg næsten ikke kan drikke en øl mere... Men jeg giver det nok et forsøg ;)
Tror jeg vil undslippe kvinder i aften, ved at drage ind i en verden af krigskraft!