Synd hun er så grim, for de prøver virkelig at gøre hende til en babe. Det er hun bare ikke! Hun var endda med i en BT/EB afstemning om årets babe... Give me a break! Hun ligner en der har fået en banegård i hovedet..
ENIG! MEGET grim og meget irriterende at høre på!
"Jep. Rene linier. Det er vigtigt!", eller hvad for en gang crap hun fyrer af i den rejseforsikringsreklame. Man har saftsuseme lyst til at tage kosten fra hende og stikke den op i røven på tøsen!! Grr.... :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
FUUUUUUCK!!! :o( Så stod BD-drevet på min PS3 lige af 4 min. inde i "3:10 to Yuma"???? Nu ka' den hverken aflæse spil eller film, når jeg propper en skive i sker der nada??? Flot!! den holdt så en hel måned!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#81 cyberzed 17 år siden
#82 aknot 17 år siden
tik tak tik tak....
#83 Bony 17 år siden
ENIG! MEGET grim og meget irriterende at høre på!
"Jep. Rene linier. Det er vigtigt!", eller hvad for en gang crap hun fyrer af i den rejseforsikringsreklame. Man har saftsuseme lyst til at tage kosten fra hende og stikke den op i røven på tøsen!! Grr.... :(
#84 elwood 17 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#85 rockysds 17 år siden
Gosh, I feel so proud ;)
#86 wiseguy 17 år siden
#87 Guts 17 år siden
Det glæder mig så ikke at høre. Har selv lige købt en. Håber ikke det er et generelt problem. Håber det kan fikses for dig.
#88 DarkLight 17 år siden
#89 filmz-Kadann 17 år siden
Min har kørt siden juni, uden antydningen af problem, så jeg tvivler på at det er generelt. :)
#90 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"