Tak! Og ja, det er lidt svært at vænne sig til det nye system. Det må være meget ubehageligt at få en minus-karakter. Så kan med rette sig, at man fatter minus :P
#3 12 er en kombination af det gamle 11 og 13. Et meget mystisk system efter min mening.
Bertel Haarders underlige argument for at have en minuskarakter i systemet (i stedet for at rykke det hele en tak op, så den mindste var 00 og ingen skulle få det ekstra nederlag at få minus), var at 'der er jo alligevel ingen der får det'. Jamen, Bertel, hvorfor så ha' den karakter??
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#6 - Jeg kender også en der fik 00. Han kæmpede helt vildt for at få 00. Det var i Afsætning B på 1-årig HH, han fik 4-5 kasser øl for det. Læreren og censor var enormt sure bagefter :)
Skal måske også lige siges, at han ugen før havde fået 10 i Afsætning A. Vi var unge og dumme, men hold kæft, hvor havde vi det sjovt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 chandler75 17 år siden
#2 lagoni 17 år siden
#3 cyberzed 17 år siden
#4 mr gaijin 17 år siden
#3 12 er en kombination af det gamle 11 og 13. Et meget mystisk system efter min mening.
#5 lagoni 17 år siden
#6 cyberzed 17 år siden
#7 dyg 17 år siden
Skal måske også lige siges, at han ugen før havde fået 10 i Afsætning A. Vi var unge og dumme, men hold kæft, hvor havde vi det sjovt.
#8 DarkLight 17 år siden
#9 davenport 17 år siden
Fedt!
#10 DarkLight 17 år siden