#130 - Det er det ikke. Det er i selve skudøjeblikket ved det første skud. Robben er offside da skudet falder, hvilket giver ham en "ulovligt opnået" fordelagtig position ved reposten.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg overvejer om jeg skal melde mig syg, har fået en rigtig slem forkølelse og har svært ved at trække vejret. Jeg tror ikke jeg har været væk fra universitetet pga sygdom, så det er rigtig irriterende hvis jeg skal være det her i min korte praktik. Dumme sygdomssæson...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har lige snakket med Kommunen. Jeg er diabetiker, og får derfor et tilskud til medicin og diæt på 1500,- md. Men det har jeg ikke fået i år. De forklarede så, at det var fordi de havde en langtidssygemelding, og der var et skema de ikke havde sendt mig. Så med tilbagevirkende kraft, får jeg 4500,- ekstra til den første. Ikke værst!
Ellers er vejret da skuffende i dag. Det var så godt igår, og jeg var ude at gå en 5 - 6 km med hunden på stranden. Det gider jeg sku ikke i det her vejr.
Og nu bliver jeg snart gal på skraldemændene, eller i dette tilfælde skraldekvinden. Hvis der er en pose for meget i, så gider hun ikke sætte ny pose i, men ligger den bare under låget. Og det regner... Tsk, tsk. Tror jeg bestiller en plasticspand, der kan være noget mere i. Det koster vidst kun 150 ekstra om året.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder og lurer på receivere, nu da jeg har modtaget mine højttalere og tænker på om nogen har erfaring med http://www.mediaran.de/ - de ser ud til at være forholdsvis billige og de accepterer kreditkort, hvilket er et stort hit for mig.
Edit: Nå ja, hvordan er det med garantien, når man køber i Tyskland, kan man så henvende sig til Onkyo i Danmark, hvis noget går galt?
#131 dyg 17 år siden
#132 Guts 17 år siden
Præcis! Lige mine ord.
#133 cyberzed 17 år siden
#134 rockysds 17 år siden
#135 elwood 17 år siden
Den minder om en bøllehat, men hedder vidst noget andet, er det en slags Jagt hat ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#136 lagoni 17 år siden
#137 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#138 davenport 17 år siden
Men det har jeg ikke fået i år.
De forklarede så, at det var fordi de havde en langtidssygemelding, og der var et skema de ikke havde sendt mig.
Så med tilbagevirkende kraft, får jeg 4500,- ekstra til den første. Ikke værst!
Ellers er vejret da skuffende i dag. Det var så godt igår, og jeg var ude at gå en 5 - 6 km med hunden på stranden.
Det gider jeg sku ikke i det her vejr.
Og nu bliver jeg snart gal på skraldemændene, eller i dette tilfælde skraldekvinden. Hvis der er en pose for meget i, så gider hun ikke sætte ny pose i, men ligger den bare under låget. Og det regner... Tsk, tsk.
Tror jeg bestiller en plasticspand, der kan være noget mere i.
Det koster vidst kun 150 ekstra om året.
#139 filmz-Kadann 17 år siden
Edit: Nå ja, hvordan er det med garantien, når man køber i Tyskland, kan man så henvende sig til Onkyo i Danmark, hvis noget går galt?
#140 filmz-Bruce 17 år siden