Jeg er i gang med at rydde lidt op herhjemme og få gjort lidt rent. Jeg holder lige kaffepause, en af grundene til at det tager mig så lang tid: kaffepauserne. ;)
Har lige solgt mit fjernsyn, dog først med levering når jeg får købt et nyt, så nu skal jeg for alvor ind i kampen! Nu må Pana sku' godt se at få den nye 80-serie på gaden!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Du ville gerne høre lidt om Dali Basis 100 subben. Jeg har lige spillet en del musik og DTS-demo-dvd'er, og den spiller min stue op uden problemer. Som sagt før, så har jeg ikke meget forstand på hifi, men efter at have kørt min receiver's Audyssey auto-setup igennem, så spiller det helt forrygende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 chandler75 17 år siden
#2 filmz-Kadann 17 år siden
#3 El vez 17 år siden
#4 davenport 17 år siden
#5 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 davenport 17 år siden
Mere alá noget hønseabort og en stak af de stegte fra grisen.
Der manglede:
Pølser
Indbagt bøf
Skinke
Pandekager
Og alt det andet fra Cracker Barrels menukort ;)
#7 wiseguy 17 år siden
#8 elwood 17 år siden
med Breakestra - Burgundy Blues som mit track, Funk er ret udfordrene som track.
Nå nu er det snart tid til at tilbringe lidt kvalitets tid med Lennie Bricoe og Co.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 elwood 17 år siden
Hmm Orbach er skiftet ud med Dennis Farrina, der vidst lige et afsnit jeg er gået glip af...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 dyg 17 år siden
Du ville gerne høre lidt om Dali Basis 100 subben. Jeg har lige spillet en del musik og DTS-demo-dvd'er, og den spiller min stue op uden problemer. Som sagt før, så har jeg ikke meget forstand på hifi, men efter at have kørt min receiver's Audyssey auto-setup igennem, så spiller det helt forrygende.