Tak skal i ha :) Nej, jeg skal bare være på kursus i Århus i 14 dage, og blive certificeret. Derefter skal jeg i første omgang arbejde i Vejleafdelingen, og måske ind imellem Kolding. Når jeg så får mit kørepap, skal jeg også til Tønder noglegange. Det er et meget selvstændigt arbejde, hvilket passer mig fint. Jeg har 4 samtaler med klienter om dagen. Det synes de er meget, men da jeg var kommunalt ansat, havde jeg nogle dage op til 7 samtaler, så it´s a walk in the park :D Det giver mere tid til at aflevere et stykke kvalitetsarbejde, hvilket jeg før har savnet. Du har ret, Bruce: Det har været et hårdt år, men nu lysner det godt nok. Nyt, fedt arbejde og en lille i ovnen. Måske 08 er mit år?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#41 duuk74 17 år siden
Har selv været på kursus hos AS/3 (godtnok den afdeling der ligger ude ved DR) og de virker som nogle kompetente folk.
Velkommen til smilets by :)
#42 filmz-Bruce 17 år siden
#43 DarkLight 17 år siden
#44 davenport 17 år siden
Nej, jeg skal bare være på kursus i Århus i 14 dage, og blive certificeret. Derefter skal jeg i første omgang arbejde i Vejleafdelingen, og måske ind imellem Kolding.
Når jeg så får mit kørepap, skal jeg også til Tønder noglegange.
Det er et meget selvstændigt arbejde, hvilket passer mig fint. Jeg har 4 samtaler med klienter om dagen. Det synes de er meget, men da jeg var kommunalt ansat, havde jeg nogle dage op til 7 samtaler, så it´s a walk in the park :D
Det giver mere tid til at aflevere et stykke kvalitetsarbejde, hvilket jeg før har savnet.
Du har ret, Bruce: Det har været et hårdt år, men nu lysner det godt nok. Nyt, fedt arbejde og en lille i ovnen.
Måske 08 er mit år?
#45 wiseguy 17 år siden
#46 cyberzed 17 år siden
Hmm hvorfor kan jeg ikke holde op med at tænke på hvornår første lejlighed til at nyde min whisky jeg havde med hjem fra det skotske
#47 DarkLight 17 år siden
#48 cyberzed 17 år siden
#49 dyg 17 år siden
#46 - Du kommer bare til Århus, så skal jeg nok lægge stue til :)
#50 DarkLight 17 år siden