#15 - Eh, enten har jeg skrevet noget forkert, ellers er jeg bare blevet groft misforstået. Jeg har kun skiverne i mine kufferter. Covers kan jeg alligevel se i dvdprofiler, hvor jeg også holder styr på, hvilken plads i hvilken kuffert filmene har.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Og så er jeg endelig blevet færdig med grundskrivningen i mit irriterende virksomhedsprojekt, så nu mangler vi bare en konklusion og rettelser - et halvt års hårdt arbejde og jeg kan endelig se enden på det - Finally!!!
Jeg har lige set Juno på Blu-Ray. Ret god, synes jeg. Ellen Page er fantastisk. Igår så jeg The Golden Compass. Fuck, noget lort.... eller d.v.s. historien og skuespillerne var elendige... men is-bjørnene var ret fede.
#11 gi-jones 17 år siden
#12 Guts 17 år siden
Her
#13 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 dyg 17 år siden
#15 filmz-Kadann 17 år siden
Passer lommerne så præcis til dvd-covers? Man kunne måske overtale dig til at smide et billed op af en lomme med film/cover i?
#16 dyg 17 år siden
#17 filmz-Kadann 17 år siden
Ah ok. :)
#18 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19 tiany 17 år siden
Og så er jeg endelig blevet færdig med grundskrivningen i mit irriterende virksomhedsprojekt, så nu mangler vi bare en konklusion og rettelser - et halvt års hårdt arbejde og jeg kan endelig se enden på det - Finally!!!
#20 Corgan 17 år siden
Jeg har lige set Juno på Blu-Ray. Ret god, synes jeg. Ellen Page er fantastisk. Igår så jeg The Golden Compass. Fuck, noget lort.... eller d.v.s. historien og skuespillerne var elendige... men is-bjørnene var ret fede.