Gravatar

#1 Stilund 13 år siden

Har lige været inde og se filmen her til aften, jeg kan ikke finde nogen anmeldelse på den herinde på Filmz og værre er, hvorfor bliver den ikke debateret? Filmen har taget den gamle Spielberg tradition hvor børnene er i fokus, de har enten mistet en de har eller kæmper for noget de har kært. Filmen trækker mig tilbage til ET, Goonies, sammenhold(stand by me), nærkontakt ved tredie grad og cocoon. Den er klassisk, morsom, elegant, håbløst barnlig og utrolig sød. Af den grund kan jeg ikke forstå at filmz har ladet denne film glide mellem fingerne og ikke smidt en anmeldelse op... Jeg vil heller læse om den end Cowboys and Aliens...
Gravatar

#2 chronaden 13 år siden

Super 8 anmeldelsen på filmz.dk er omringet af mystik og knipskhed, ingen ved præcist hvad der skete og hvorfor. Perfekt grundlag for en film i sig selv!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#3 loki 13 år siden

Fordi det i bedste fald er en middelmådig film (med verdens mest overdrevne togulykke lolol) og som primært blive løftet op Spielberg-prædikatet? Ah ok, det var så bare min mening...
www.peakoil.dk
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 13 år siden

"Spielberg-prædikatet" kan sgu ikke være meget værd... manden har i de bedste tilfælde lavet blot hæderlige film de seneste mange år, og de de værste tilfælde dybt elendige film.

Mht. Super 8 er der lavet en anden tråd, der ligeså stiller spørgsmålstegn ved manglen af anmeldelsen, men endnu mere mystisk er, at ingen fra filmz har svaret på de mange spørgsmål. Der er uden tvivl en stor konspiration bag det hele!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 elwood 13 år siden

Der kun et og gøre, udspørge The Insider under filmz Julefrokosten, hvor han med sandsynlighed er påvirket!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Stilund 13 år siden

Men hallo, hvis Filmz nægter at anmelde en film er det vel et tegn på at filmz virkelig er inde i en konspiration... :-) Man kan sgu da ikke lade være med at anmelde en film, når det er en film side. Hvis politiken sagde at nu gad de ikke snakke politik i deres avis!!! Men okay... Vi skal åbenbart høre om smølferne??? Øh... det fatter jeg ikke...
Gravatar

#7 Kruse 13 år siden

#6: Det er jo ikke fordi at de ikke vil anmelde den, det handler bare om at den havde sine presseforestillinger i en periode hvor de fleste af anmelderne var på ferie, så de havde ikke nogen til at anmelde den. Men du kan nok godt forvente en anmeldelse når den engang udkommer på BD/DVD.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 elwood 13 år siden

Konspiration er meget sjovere.

Pritchard I Need to investigate this futher, the Filmz Corporation are up to no good.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 Kruse 13 år siden

Lidt konspiration kan der nu godt være. Var Filmz blevet inviteret til "Super 8" presse-junket, så tror jeg bestemt at Johan havde fundet tid til at få filmen set :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10 Moog 13 år siden

Jeg skal høre det fra en Filmz person før jeg tror på noget :)

Jeg er sikker på at det er Abrams der ville undgå endnu en rap sang fra Insider :)

Skriv ny kommentar: