Modtog (igen) en Sanyo PLV-Z4 projektor, efter at den forrige var defekt. Lynhurtig og suveræn service af TechnikDirekt. De sørgede for afhentning af den gamle og gav mig valget mellem en ny Z4 eller pengene tilbage.
Fra jeg skrev til dem om problemet og til jeg stod med en ny projektor i hånden gik der ikke mere end 14 dage. Det er service! Så må vi håbe at denne her virker. ;)
Og den virker fint. Men jeg er dog meget skuffet over hvor dårligt et billede den laver out-of-the-box og ligeledes er jeg skuffet over de forskellige pre-definerede billedindstillinger. Så efter 1½ times tweaking, ser billedet nu nogenlunde ud som jeg vil have det. Dog ser alle film ikke lige godt ud. Jeg tweaker videre... :)
Ja det er jo nok lidt off topic men jeg følte lige for at dele min glæde, har fået den af en gut jeg arbejder sammen med Wroom! Den er lidt kæk og holder 12 stk af de gode dråber og lavet i ægte træ.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#121 lagoni 20 år siden
#122 filmz-Bruce 20 år siden
#123 SpielbergFreak 20 år siden
War of the Worlds - Limited Edition R1 fra Axel JUUUBIIII!!!!
#124 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#125 pulse83 20 år siden
Fra jeg skrev til dem om problemet og til jeg stod med en ny projektor i hånden gik der ikke mere end 14 dage. Det er service! Så må vi håbe at denne her virker. ;)
#126 pulse83 20 år siden
#127 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#128 El vez 20 år siden
#129 evermind 20 år siden
Via eBay:
Lucio Fulci's "The Beyond" Limited Edition Tin Box
(no. 01964/20000)
En glædens dag i det lille hjem! Nu tegner aftenen sig temmelig italiensk med spaghetti-splat og bringe ud-pizza! :oD
#130 HelmerJ 20 år siden