Gravatar

#171 stefsims 20 år siden

That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#172 filmz-Bruce 20 år siden

#171 Jep :) Nuppede den fra CDWOW til samme pris :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#173 myggen 20 år siden

#152, lagoni: Så kan du vel godt få os andre ind i det der "svar-på-spørgsmål-og-få-film-for-det"-panel? Jeg får sgu' aldrig noget ud af AIM-Nielsen (de nærige svin).
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#174 lyspunkt 20 år siden

#173 Hvis du mener AC-Nielsen så har jeg da fået 100kr, som jeg regner med at køber Bourne-pakken for i kvickly.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#175 myggen 20 år siden

Ja, de er endnu ikke blevet købt af AOL :)

Men til mit forsvar vil jeg sige, at de faktisk hedder ACNielsen AIM, så jeg var ikke helt ved siden af. Men jeg har sgu' aldrig vundet noget.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#176 putandtake 20 år siden

Eros: 2 Disc Limited Edition - nummer 2095 af 5000
http://www12.cd-wow.dk/detail_results_2.php?produc...
Et lille must for Wong Kar-wai og Steven Soderbergh fans!
Gravatar

#177 lagoni 20 år siden

#173 - desværre ikke, jeg ville også gerne selv deltage :) Men I skal bare være flinke (bare svare på vores spørgsmål, ganske almindelighed høflighed er åbenbart ikke noget alle kender) mod os der ringer, så kan det være I er heldige og bliver spurgt om I vil deltage.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#178 filmz-sparrowed 20 år siden

Fik:

Star Wars III

Dvd fra Metal Hammer; med Him, Opeth + flere

samt: 2000kr af min mor, som skal bruges på en ny surround-sound forstærker.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#179 myggen 20 år siden

#177: Jeg bliver kun ringet op af løgnagtige avissælgere, der påstår at arbejde for fx. Berlingske, men i virkeligheden sidder i et eller andet tåbeligt "mediehus" og forsøger at sælge et kæmpe udbud af bras.

Men råb "Filmz.dk styrer" næste gang du ringer, så skal jeg nok tale pænt til dig ;o)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#180 El vez 20 år siden

#169/170 Var ikke ovenud begejstret for "The Descent", men den formåede da at vise nogle creepy og meget meget ulækre scenarier.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: