#210: det er ikke en 100% digipack. Det er en et stort keepcase cover (på størrelse med 2 keep cases) med en slipcase lignende ting (det ligner en digipack). Så det lyder ikke som den R1 som du beskriver. Det er fandme også lang tid siden jeg sidst så Robocop filmene, så jeg ser meget frem til at se dem igen :D
#212. Tak! Så vil jeg ikke ærgre mig over at have købt min lidt dyrere hos DVDimport. Jeg glæder mig også til at få set 1 & 2 igen. Tror aldrig jeg har set nr.3
Edward Scissorhands - Anniversary Edition - Tin Case - fra Axelmusic
...jeg havde næsten fortrudt købte af Edward da jeg så at Fona2000 havde filmen med danske subs og samme ekstra materiale til 50 kr. Men da jeg endelig modtog Tin boxen, er jeg glad for at jeg valgte den. Det er en virkelig flot box til en lige så flot film.
Jeg vil forøvrigt gerne vil samme lejlighed fortælle om en oplevelse med at handle hos DVDoo: Jeg bestilte de to første Harry Potter film, idet det af hjemmesiden fremgår (indirekte), at der er tale om 2-disc-udgaverne. Da jeg modtog dem, var det kun 1-disc-versioner, så jeg klagede naturligt nok over købet. DVDoo indrømmede straks fejlen, og tilsendte mig en kuvert til at sende filmene retur i, hvorefter de sætter pengene ind på min konto. Det er selvfølgelig en dårlig fejl af dem ikke at have hjemmesiden opdateret, men når fejlen nu var sket, så synes jeg der var god kundeservice...
// JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#211 filmz-sparrowed 20 år siden
The outsiders
#212 thebigzzz 20 år siden
Det er fandme også lang tid siden jeg sidst så Robocop filmene, så jeg ser meget frem til at se dem igen :D
#213 lyspunkt 20 år siden
#214 jacob_uno 20 år siden
#215 Corgan 20 år siden
Harry Potter 1 + 2 - 2-disc - fra Fona2000
Edward Scissorhands - Anniversary Edition - Tin Case - fra Axelmusic
...jeg havde næsten fortrudt købte af Edward da jeg så at Fona2000 havde filmen med danske subs og samme ekstra materiale til 50 kr. Men da jeg endelig modtog Tin boxen, er jeg glad for at jeg valgte den. Det er en virkelig flot box til en lige så flot film.
#216 cyberzed 20 år siden
#217 chronaden 20 år siden
#218 filmz-jackjazz 20 år siden
The Great Dictator SE
Charlie: The Life and Art of Charles Chaplin
- Chaplin er bare for stor, og jeg manglede disse to til at komplementere Richard Attenboroughs Chaplin-film.
The Postman - den manglede i samlingen...
Purple Rain SE - et must-have blandt musik-DVD'erne!
The Vampires Collection - Så er jeg klar til næste Halloween...
Jeg vil forøvrigt gerne vil samme lejlighed fortælle om en oplevelse med at handle hos DVDoo:
Jeg bestilte de to første Harry Potter film, idet det af hjemmesiden fremgår (indirekte), at der er tale om 2-disc-udgaverne. Da jeg modtog dem, var det kun 1-disc-versioner, så jeg klagede naturligt nok over købet. DVDoo indrømmede straks fejlen, og tilsendte mig en kuvert til at sende filmene retur i, hvorefter de sætter pengene ind på min konto.
Det er selvfølgelig en dårlig fejl af dem ikke at have hjemmesiden opdateret, men når fejlen nu var sket, så synes jeg der var god kundeservice...
// JackJazz
#219 filmz-msg21 20 år siden
Saw 2-disc
Stalingrad 2-disc digipack
Hotel Rwanda
Samlet inkl. porto 200,-
#220 Captain Vallo 20 år siden
Velkommen i inderkredsen, chronos!
then why is my arse
the perfect height for kicking?