Gravatar

#201 filmz-yoshimura 20 år siden

#197 Ang. The Descent, så syntes jeg, at den var superfed. Der sker ikke ret meget i filmens første halvdel, men instruktøren formår at skabe en rigtig creepy stemning (især hvis man er klaustrofobisk anlagt), og så er der nogle dejlige action/chase-sekvenser, der er virkelig hektiske og realistiske (IMHO). Jeg vil give den 4,5/6. Klart anbefalelsesværdig.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#202 lyspunkt 20 år siden

Efter at have set Batman Begins blev jeg ramt af nostalgi og bestilte Batman, spec ed. og den kom idag.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#203 stefsims 20 år siden

#201 Enig med vurderingen.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#204 El vez 20 år siden

#197 Jeg havde rimeligt høje forventninger, det kan også være det der ødelagde den lidt for mig. Og så det faktum at det der skulle gøre filmen uhyggelig ikke er særlig uhyggeligt når det kommer til stykket.

Den sniger sig lige over gennemsnittet hos mig. 3½-4/6
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#205 wiseguy 20 år siden

#201+203+204 takker for input: Tror at den får lov at ligge indtil prisen ryger under de famøse 100 kr. ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#206 ks 20 år siden

Modtog idag Gattaca Superbit, R3. Desværre kom Firefly, afsendt samme dag som Gattaca, ikke..
Gravatar

#207 filmz-yoshimura 20 år siden

Hvad med en ny tråd? Anyone? Jeg har ikke noget på vej i posten, men den næste, der skulle få lyst til at gøre os andre misundelige herinde med sine nyerhvervelser, kunne måske springe ud i en Version 68.0

Anyone?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#208 Yoda 20 år siden

Hvad med at trække en ny tråd til 1. december? Så kan vi lave en "christmas edition"!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#209 thebigzzz 20 år siden

wohoo, jeg fik en pakke fra dvdoo, med en del film, jeg har manglede i samlingen i et stykke tid:
Bowfinger (R2) 29 kr.
Big Fish (Tim Burton) (R2) 49 kr.
Flugten Fra Alcatraz (R2) 49 kr. (er der ikke en bedre udgivelse af denne film? :S)
Jeanne D´arc (R2) 49 kr.
Robocop Saga - 3 Disc (R2) 129 kr.
JFK: Directors Cut (R2) 99 kr.
Gravatar

#210 jacob_uno 20 år siden

#209 RoboCop Sagaen. Er den magen til R1, der kan man folde det hele ud.
Chenny!

Skriv ny kommentar: